Geen kruis temp kaart

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Iris2009, Feb 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

Oct 8, 2010
    848
    0
    0
    Hallo,
    Weet iemand misschien waarom ik geen kruis heb in mijn temperatuurkaartje? De afgelopen dagen was mijn temp toch een stuk hoger dan voor mijn vermoedeljke eisprong (+ ovu test en eipijn).
    Betekent dit dat ik geen eisprong heb gehad?

2. Elines

Elines Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,252
    1
    36
    Holland
    Ik wilde reageren, maar ik zie een mooi dik kruis dus dat hoeft niet meer ;) succes met wachten!

3. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

Oct 8, 2010
    848
    0
    0
    Nee bedankt maar ben al door iemand geholpen idd :)

4. Moefoe

Moefoe Actief lid

Jul 7, 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Nou bij deze ben ik wel benieuwd naar je antwoord!

Ik krijg ook geen kruis.:( Nu heb ik een beetje zitten zoeken op FF en volgens mij krijg je alleen die kruisen en rode lijnen als je ViP member bent tegen betaling. Klopt dit? Heb je daar zoizo wat aan?

Ik ben benieuwd?:)

Groetjes Moefoe

5. Drophy

Drophy Actief lid

Feb 23, 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Nee dat klopt niet. Je krijgt een kruis als je temp 3 dagen aan een stuk door hoger is. (dacht ik hoor) Ik ben ook geen vip en heb wel een kruis. Vip geeft bv aan wanneer je vruchtbare dagen zijn. Succes

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    klopt, als je temp 3dgn achtereen hoger is.

@ moefoe, ik zie in jou jan/feb cyclus ook geen temp verhoging, ben je daar ziek geweest, of op verschillende tijden getempt?

7. Moefoe

Moefoe Actief lid

Jul 7, 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Nee, ik ben voor het eerst gaan tempen en in het begin deed ik dat nog niet op vaste tijden. en mijn cyclus is ook veel te lang, heb bv op meerdere keren ovulatie pijn enzo. Dus mijn cyclus is gewoon niet echt standaard zeg maar. Nu temp ik standaard om 7:30. Ik hoop dat ik er daardoor een beter zicht op krijg.
    Gr Moefoe

8. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    denk dat grootste verschil zit in dat je op verschillend etijden hebt getempt, dat geld eigenlijk het hele onverzicht al niet meer.
    is het gewoon een lijstje met tempen, maar niet een goed overzicht van een cyclus.

lange cyclus, al Teunisbloemolie geprobeert, of tarwekiemolie of Etos zwanger worden?

9. Moefoe

Moefoe Actief lid

Jul 7, 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Ja, nou ik ben bezig met teunisbloem olie én monninkspeper van de tuinen. En dat vind ik zo wel even genoeg homeopathisch spul.:D

Maar waar ik blijer van word is dat ik eindelijk er gekeken word door de endocrinoloog waardoor mijn cyclus zo onregelmatig is. Ik wordt binnenkort opgeroepen voor een MRI scan. Om te kijken of ik geen prolactinoom heb. Ik maak namelijk een te hoog prolactine hormoon aan. Vandaar.:x

Dank je wel dat je met me mee wilde denken!
    Groetjes Moefoe

10. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    :) ja denk wel genoeg pilletjes :)

maar dat is zeker fijn dat er naar gekeken wordt
    want je cyclus is niet echt duidelijk

11. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Hoi dames!

Weet iemand waarom ik geen kruis krijg in mijn kaartje?
    Willen jullie er eens naar kijken :)...

12. Drophy

Drophy Actief lid

Feb 23, 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    @Sansky Volgens mij berekend ff eerst een gemiddelde temp. Vervolgens moet je temp daar een bepaalde hoogte (weet niet hoeveel staat mij iets van 0.5 bij) boven zitten voor 3 dagen aan één stuk. Dat dacht ik hoor. Zeker weten doe ik het niet.

13. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Ok.. bedankt voor je snelle reactie ;)

14. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Als je temp morgen en overmorgen hoog blijft, verwacht ik dat FF hem op 6 mrt zet.

FF, zet er pas een kruis in als je temp 3 achtereen gesloten dagen hoog blijft.

Probeer eens voor de gein om alvast nep temp inte vullen voor morgen en/of overmorgen
    (wel weer weg halen als je klaar bent met ''spelen'' natuurlijk :)

Share This Page