Hallo allemaal, Volgens FF heb ik een eisprong gehad. Dit kan waarschijnlijk helemaal niet omdat ik PCO heb en deze maand geen clomid heb geslikt. Dus eigenlijk hoor ik dan geen eisprong te krijgen. Daar komt bij dat ik iedere maand een eisprong aan voel komen ( een aantal dagen pijn in de eileiders ) en dat heb ik deze maand niet gevoeld. Ook heb ik anders altijd voor de eisprong slijm en ook dat had ik nu niet. Al die redenen bij elkaar doet mij geloven dat ik geen eisprong heb gehad. Maar FF zet een kruis in mijn kaartje. Hoe kan dit??? Iemand die dit weet? Groetjes
lichaam doet rare dingen, zomaar zelf weer iets doen ipv op clomid te wachten, kan allemaal. maar als je temp hierna nog steed shoog blijft denk ik ook dat je je ei hebt gehad.
Met pco kun je van jezelf wel een eisprong krijgen. het is niet zo dat je helemaal geen eisprong hebt alleen niet zo vaak en onregelmatig. Dus misschien heb je nu wel een keer een eisprong gehad. Als je hem normaal elke maand voelt tsja dan zou ff het mis kunnen hebben maar je temp lijkt idd wel zo te zijn dat je eentje hebt gehad....Helaas merk je pas over dag of 12 of het wel of niet zo is geweest... succes!
Echt??? Zal dat zo zijn??? Dat kan ik me niet voorstellen... Toen ik begon met de medicatie ( toen PCO werd geconstateerd ) moest ik afvallen en ben inmiddels 20 kilo kwijt, dat zal dan ook wel meespelen. Maar toch kan ik me niet voorstellen dat ik nu uit mijzelf een eisprong heb gehad. Misschien dat de temp. gewoon omhoog gaat zonder dat ik een eisprong heb gehad...dat kan toch ook??
ja echt dat je bent afgevallen speelt heel veel mee (heel knap van je) en nee, ik denk niet dat je temp zo omhoog zou gaan als je geen ei had gehad, dan zou hij na 1a2 keer weer omlaag zijn. je lichaam doet het eens n keer zelf
Nou dat zou natuurlijk fantastisch zijn!!! Maar dan blijf ik het toch erg verdacht vinden dat ik nu niks heb gevoeld en geen slijm heb gehad. Dat waren voor mij echt altijd de tekenen dat ik een eisprong had ( dan wel onder invloed van Clomid ).
Ene keer hem ik knallende pijn van eisprong en andere keer niet. Clomid doet ook veel voor groei heh, dus is volgens mij niet raar.. En slijm... ene keer een glijbaan D) en andere keer net aan ietsje slijm. maareh, wel geklust rond de eisprong datum toevallig?
haha ja want daar gaat het dan natuurlijk uiteindelijk om 2 dagen na ei (als ik ff moet geloven), is dat niet te laat???
Spermacellen leven echter veel langer dan eicellen, welke ongeveer 24 uur in leven blijft, en kunnen in het lichaam van de vrouw soms 3 à 4 dagen overleven. Dit betekent dat coïtus tot 4 dagen vóór de eisprong en 2 dagen na de eisprong kan leiden tot zwangerschap, omdat overlevende spermacellen dagen na de geslachtsgemeenschap nog de eicel kunnen bevruchten. De vruchtbaarste dag is 2 dagen voor de eisprong. Dit pluk ik van internet af, dat zou betekenen dat het wel zou kunnen als ik een eisprong heb gehad
Hoi Ikzelf, het kan zijn dat je lichaam door de clomid de vorige x een opdonder heeft gekregen en ineens weet hoe het werkt, als ik zo je kaartje bekijk, kan ik niet anders zeggen dan dat je een ei hebt gehad, hoor. spannend!!! beetje goed geklust??