Hallo, Ik heb even een vraag over mijn echo foto van afgelopen donderdag. Daarbij is bij het hoofdje een of andere rare bolling te zien, net iets boven de dooierzak. Ik hoop dat u ziet wat ik bedoel?! Bij de echo zei de arts (ziekenhuis) dat het er allemaal goed uitzag voor deze termijn alleen later zag ik thuis dus die bolling?! Kunt u mij vertellen of dit normaal is met deze termijn (was toen 11w1d) Ga sowieso morgen even bellen omdat het me niet lekker zit, maar aangezien de arts zei dat het er goed uit zag neem ik aan dat dat ook wel zo is. Hopelijk kunt u mij weer geruststellen. Alvast bedankt!
Hallo, Ik kan niet zo goed zien wat er naast het hoofd zit, de foto is heel klein. Wat ik zie, ziet er normaal uit. Bedoel je misschien de bolling van het hoofd zelf? Dit is normale ontwikkeling van de hersenen. Groeten Evelien
Hoi, Ik krijg de foto ook niet groter.. Maar bedoeldecdat witte aan de achterkant van t hoofdje.. Maar toen il later de foto zelf bekeek bedacht ik me ineens dat dat witte bolletje segmaar vast kraakbeen is?! Verder loopt t gewoon dicht naar de rug.. Hoop dat t zo duidelijker is? In elk geval bedankt!