Goedemorgen, Vanaf ongeveer week zes ben ik flink misselijk geweest. Dit hield in week zeven aan en toen ben ik ook ontzettend moe geweest. Met 7.5 weken echo gehad en alles zag er goed uit. Vanaf de dag erna namen de kwaaltjes af. Ivm wat licht bloedverlies met 8.3 extra echo gehad en ukkie was conform de richtlijnen gegroeid in vijf dagen tijd. Fijn die extra zekerheid maar mijn klachten zijn nu zo goed als verdwenen. Dus nu twee dagen na de echo alweer bezorgd... Komt dat vaker voor dat de kwaaltjes al in de negende week kunnen verdwijnen als je er wel een week of twee flink last van hebt gehad? (Ivm de piek doe rond de tien weken zou liggen) Of heb ik gewoon een vertekend beeld omdat ik er eigenlijk vanuit ga dat ik net als bij mijn dochter tot week 14 misselijk zou zijn.... Groetjes Lana
Goedenavond, ik kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt. Toch kunnen zwangerschapsklachten komen en gaan. Soms kan je een paar dagen geen last hebben en de dagen daarna weer erg misselijk te zijn. Dit komt door de hormoonschommelingen. Ik zou je aanraden het nog even aan te kijken. Misschien ben je morgen weer misselijk. Daarnaast is elke zwangerschap anders en reageer je anders, dus je kan het niet vergelijken met je vorige zwangerschap. Blijf je ongerust de komende dagen, dan zou ik toch aanraden weer contact op te nemen met de verloskundige. Succes! Groetjes Monique