Ik ben vandaag bij de huisarts geweest ivm hevige rugpijn/zij.. nou hebben ze mijn urine getest en de assistente zei dat ik een infectie heb. Maar nu is de pijn zo heftig en vraag ik me echt af of er niet wat anders aan de hand is. iemand van jullie misschien ook is zoiets meegemaakt en deed dat ook zoveel pijn? Het is echt op sommige momenten ondraaglijk
Aan welke kant zit de pijn? En hoever ben je nu? Ik heb nierstuwing! Pijn onder de rechter ribben, met uitstraling naar het r schouderblad. En pijn aan de zijkant rug (beide kanten). Heb je een kuur gekregen? Als de pijn echt niet meer te houden is dan zou ik even de dokterswacht bellen! Kan nierstuwing zijn, of nierbekkenontsteking!
De pijn zit aan de rechterkant bij de taille zeg maar... ik ben morgen 24 weken... ook doet het pijn met ademhalen
En heb je er niks voor gekregen? Ik heb geen pijn bij het adem halen.. Maar wel als ik teveel doe! Bijvoorbeeld lopen, tillen, bukken! Dan komt er meer druk op waardoor de pijn erger wordt. Heeft de assistent verder niks gezegd dan?
Ik heb wel een antibiotica kuur gekregen... maar mijn eigen arts is met vakantie en ik vond dit ook een beetje snel en vreemd gaan. Ik kan helemaal niks doen alleen maar liggen en dan nog doet het verschrikkelijk pijn. Doe er wel steeds een warme kruik op maar dat helpt maar heel even..
Uhm, ik zou als ik jou was even je verhaal doen bij de dokterswacht (huisartsenpost, weet niet hoe ze dat bij jullie noemen) en dan hoor je wel wat die assistente zegt. Om zo de nacht in te gaan lijkt me ook niet fijn.. En misschien zegt de assistente wel dat je eerst even de kuur in moet laten werken, maar een urineweginfectie die je aan de rechter kant bij je taille voelt lijkt mij niet normaal. Ik zou even bellen!!
Ik heb (gelukkig maar een paar dagen) last gehad van nierstuwing.. Dat lijkt veel op wat jij beschrijft. Pijn bij het plassen en hele erge pijn aan mn rechterzij! Op mn rug liggen ging echt niet! Er komt dan druk op de nieren.. Ik heb op de linkerzij gelegen.. Huisarts heeft me doorverwezen naar t zkh daar een echo vd organen gemaakt maar toen was het al minder gewordeb. Bebi lag een paar dagen tegen de urineleider aan waardoor het niet goed wordt afgevoerd.. Je krijgt dan stuwingen in de nieren (das de pijn die je voelt).. Bij mij vanzelf over gegaan.. Ik zou idd wel even bellen voor de zekerheid!
Ik heb toch nog maar even afgewacht om te kijken of de medicatie aansloeg. En ik moet zeggen heb een stuk minder pijn. Het is nu dragelijk zeg maar. Dus ik ga er maar vanuit dat het nu steeds minder word...