Wie van de zwangere kan mij vertellen hoe de misselijkheid aan voelt.. Sinds vandaag heb ik echt het gevoel alsof het in mijn keel hangt. het komt en gaat met vlagen.. ik ben best vaak misselijk geweest maar dan heb je zo'n raar gevoel in je buik bv als je niet gegeten hebt ofzo. dat gevoel is het dus niet.. maar heb het gevoel alsof er een brok in mun keel hangt... kan iemand verduidelijking geven???
Ja dat is wel het soort misselijkheid dat ik ken van zwanger zijn... Inderdaad precies zoals je omschrijft alsof je maag continu ergens in je keel zit. Dus wie weet....?
Oh man ik heb hetzelfde..... Vandaag krijg ik iedere keer het gevoel dat ik moet k*tsen.... En ik werk vandaag, dus ik vind dit niet prettig, en ik zit nogal ver weg bij de toiletten.... Vanmiddag testen.... spannend !
Ik heb lichte tests en heel de tijd het gevoel dat er een brok in mijn keel zit, ik ben wel niet echt misselijk maar héél moe. Die brok in mijn keel is vervelend, net alsof je iets ingeslikt hebt dat er niet doorgeraakt en blijft vastzitten. Herkennen jullie dat als zwangerschapsmisselijkheid?
dit had ik ook. ik werd pas echt misselijk toen ik 6 weken was. succes er mee ik heb zo hekel aan die misselijkheid!
ik ben pas net echt misselijk aan het worden.. Ook met vlagen.. en ook idd met een brok in mn keel zo vervelend Liefs, Geraldine
Hoi meiden, Ik ben sinds een week ook met vlagen misselijk. Vooral dat gevoel van misselijk achter in mijn keel. Over 5 dagn is pas mijn nod, dus ik weet niet of het al kan, maar zelf heb ik sterk het gevoel dat het raak is. ( ik durf er alleen maar weer van te dromen..)! Nou meiden succes met geduld hebben, ik weet het: het is moeilijk! Marie
Nou, het begon vannacht een beetje, maar nu heb ik ook met vlagen die misselijkheid. Ik heb net wat gegeten, maar ik voel nog wel een beetje die misselijkheid. Ook een brok in m'n keel. Het is altijd nog even afwachten, maar dit heb ik nog nooit eerder gehad. Wat is dat toch spannend he zo vlak voor je NOD?