Geen kwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MotherOfAnAngel, 12 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Ow wat spannend toch he, ik hoop zo dat de kleine dit keer mag blijven plakken ❤️❤️( ik had overigens nauwelijks kwaaltjes en dat wat ik had werd veroorzaakt door de utrogestan )
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  2. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Hier ook weinig klachten. Wel erg moe en licht misselijk maar verder?? Het is dat dat het aan mijn buik te zien is en dat komt puur omdat de tweede is en ik redelijk strak getraind ben dus dat is voor mij snel duidelijk.

    Er bestaat een vertekend beeld dat je je wel heel slecht moet voelen in de eerste weken... maar ik had en heb exact dezelfde onzekerheid hoor!!
     
  3. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hier ook geen kwaaltjes.
    Kwaaltjes zeggen gelukkig helemaal niks,
    Ik duim voor je dat het nu blijft zitten.
    Gefeliciteerd!
     
  4. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Je mag wel wat kwalen van mij;). Sorry, dat is flauw. Ik gun het je heel erg dat het goed gaat deze keer❤️. Ik hoop voor je dat het blijft zitten en ik gun het je dat je zo min mogelijk kwalen hebt. Maar ik herken je zorgen. Als je geen kwalen hebt, word je onzeker en als je wel kwalen hebt, hoop je dat ze asap over gaan.
     
  5. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Ik ben nog steeds zo ziek van de zwangerschap. En hoor dan ook zoveel van mensen ‘meid wat vervelend, ik had nergens last van’.

    Overigens werd het vanaf week 7/8 her heftigst bij mij, misschien kom je nog aan de beurt:p. Lekker genieten hoor!
    Snap uiteraard dat dat lastig is voor je !
     
  6. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Hier beide zwangerschappen pas na een paar maanden kwaaltjes niet de misselijkheid maar andere dingen.
     
  7. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.945
    12.419
    113
    Vrouw
    Hier voor nod kwaaltjes wat ik van vorige meer herkende, test gedaan en ja lichte streep zwanger. Vorige zw heel erg misselijk veel krampjes ect, uiteindelijk een MA zelfs op de dag dat we geen hartje zagen meer nog kwaaltjes... en nu deze zw bijna tot geen kwaaltjes heel soms misselijk, en maagzuur wel veel hoofdpijn(maar ook behoorlijk verkouden) af en toe krampjes.. maakt me dan ook wel weer onzeker haha maar las dat ik niet enigste ben en dat niks zegt, zijn de eerste 12 weken al voorbij? Pffff
     
  8. Irene2

    Irene2 Actief lid

    21 mrt 2019
    375
    610
    93
    Vrouw
    Hier ook helemaal geen kwaaltje, of in ieder geval niet de klassieke kwaaltjes. Ik ben niet moe en niet misselijk. Natuurlijk super fijn, maar ik mis wel een stukje bevestiging... Nog een week tot m'n eerste echo!

    Wel wat andere dingen, m'n borsten en tepels zijn wel aan het veranderen, niet extreem maar merk wel iets. Af en toe een klein steekje onderin m'n buik als ik opsta ofzo. Heb het ook veel vaker koud dan normaal(ben wel een koukleum maar nu is het wel extremer). O, en ik moest iets vaker plassen de laatste weken, ook 's nachts vaak een keer, maar dat ook de laatste dagen weer niet. Ik zal blij zijn als ik de echo heb gehad en we weten of het goed is of niet.
     

Deel Deze Pagina