Hallo, Al vanaf het begin eet onze dochter heel slecht haar boterhammen. Ik heb al heel veel soorten beleg geprobeerd, maar dat maakt haar ook niets uit. Ze eet het eraf of ze eet het niet Als ze op een dag 2 korstjes van haar brood eet, is dat veel. Ook papvoeding is geen optie, hier gaat ze van kokhalzen. Wat moet ik doen? Of moet ik het gewoon aan blijven bieden en hopen dat ze ooit wel haar boterham gaat eten. groetjes, Berenbotje
Hallo, Wat krijgt ze verder op de dag binnen? In brood zitten wel bepaalde voedingsstoffen die kindjes nodig hebben. Mocht het dan niet lukken zou gekeken moeten worden naar de rest van de voeding zodat ze in ieder geval niets tekort komt. Heb je misschien ook het blue band brood geprobeerd? Ziet eruit als wit brood maar bevat al het goede van bruinbrood. Misschien ook gewoon zonder beleg proberen, (mocht je dit nog niet gedaan hebben..) Blijven aanbieden is altijd goed, het hoeft geen strijd te worden hoor. groetjes Femke
Blue band brood heb ik nog niet geprobeerd. Ik zal het gaan proberen. Verder krijgt ze op een dag het volgende aan voeding. 's ochtend 200 ml flesvoeding + boterham (eet ze dus niet op) rond 10 uur/half 11 een heel potje fruit rond 12 uur 135 ml flesvoeding rond 17:00/17:30 65 ml flesvoeding + heel potje groente + yoghert rond 19:00 uur 200 ml flesvoeding (drinkt meestal maar 100 ml) Alvast bedankt. groetjes, berenbotje
Hallo, Je kindje krijgt door de 500 ml opvolgmelk per dag alle belangrijke vitamines en mineralen binnen, dus dat zit in ieder geval goed. Groetjes Eveline