hai, wie weet er een leuk kamphuis voor 10 personen 2 leiding en 8 meiden van 14-17 jaar! maakt niet uit waar wel NL! we hebben een bus. ben benieuwd naar jullie reacties! tuurlijk kan ik ook googlen etc. maar ik krijg er best veel en ik dacht misschien weten jullie wel een tof kamphuis op een leuke locatie! groetjes.
Ik weet niet wanneer je gaat, maar als dat pas rond juli is dan is dit erg leuk: http://www.hettoppunt.nl/accommodatie.php Lekker zeilen en genieten van het mooie en gezellige Sneek. Dat is rond die tijd ( juni-juli- augustus) echt een heerlijk en gezellig druk vakantie oord.
kindervakantieland in almere, ligt in een bosgebied naast stichting AAP. kijk maar eens, klik rechts op verhuur http://www.kindervakantieland.nl/
bedankt meiden voor het kijken alleen zijn de prijzen mega hoog! allebei zo rond de 1100 euro! en dat kunnen we niet betalen, we zoeken inderdaad een soort van gaaf scouting club huis Sandra! welke is dat aan het ijselmeer? bedankt
Breehees in Goirle, das vlakbij tilburg. das een soort kampeerboerderij maar ook verschillende kamers. Groepen en aparte kamers geloof ik. In tilburg zelf is dan vanalles te doen en bij die boerderij kun je goed lopenen fietsen. Goed voor speurtochten enz. Verder heb je in epen (limburg) t bovenste bos (dacht dat t zo hete) ook bij een bos in de buurt en gezellige omgeving. uhm de katjeskelder in oosterhout. uhm denk denk
Bel anders eens met Scouting Nederland, in Leusden, die weten misschien wel iets. Met mijn schoonmoeder heb ik vorig jaar in een huis gezeten in Balkbrug. Gewoon een soort uit de hand gelopen vakantiehuis, die ook geschikt was voor invaliden....maar er was weinig te doen in de omgeving....ja, wandelen... Als je meer wilt weten pb dan maar, zoek ik de naam even op... Was voor 10 personen, vijf twee persoons kamers zeg maar, met een gezamenlijke huiskamer, twee badkamers en toilet. En een mega trampoline voor het huis! En niet luxe, dus echt het idee van een kamphuis, alleen dan niet met z'n allen op 1 kamer slapen..
www.nivon.nl en dan bij natuurvriendenhuizen zeehuis in bergen aan zee ligt bij het strand en bij het bos en leuke dingen in de omgeving te doen kan je mocht je beslissen daar heen te gaan nog wel tips geven ik woon er vlak bij en ben vroeger met school als afsluiting van de lagere school er geweest...heel gezellig
Heej ik heb zelf op scouting gezeten in lelystad, daar zitten 2 scouting gebouwen.. john F kennedy Ascanen in lelystad dus allebei... en ze liggen allebei in het bos, dus er is genoeg te doen....