geen leeftijdgenootjes in de omgeving, erg jammer!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marsonny, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn mannetje wordt bijna 1jr nu heeft geen van mijn vriendinnen een kleine in dezelfde leeftijd categorie als mijn kleine die van hun zijn ouder. De kinderen van mijn broers en schoonzus zijn ook allemaal ouder.

Wat ik bv mis om af te spreken met iemand met een kleine van dezelfde leeftijd ook om ervaringen te delen, leuk om ze samen te zien opgroeien. Ervaringen kan ik ook nu wel bespreken met mijn vriendinnen.

Zijn er nog meer mensen die dat hebben?

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kan me voorstellen dat je dat jammer vind. Drie van mijn vriendinnen hebben nu ook net een kleintje en ik heb leuke contacten overgehouden aan de zwangerschapsgym. Dus ik heb juist veel dames in mijn omgeving met een baby.
    Kun je geen nieuwe contacten opdoen? Op het kinderdagverblijf of bij babyzwemmen ofzo?

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Haaa

Ow wat vervelend :( !
    Maar dat was ook meteen mijn 1e gedachte, is er geen babyzwemmen of babymassage...

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Hier precies hetzelfde, nu mis ik niet zozeer het contact met andere mama's, heb gewoon mijn vriendinnen en bij vragen dit forum, maar voor mn mannetje lijkt het me gewoon heel erg leuk om te 'spelen' met andere kindjes van zijn leeftijd, hij zit namelijk ook niet op een kdv of bij een gastouder...

Je zou eens kunnen kijken wat er georganiseerd wordt bij jullie in de buurt / woonplaats!
    Bij ons mag je met 1,5 starten met peutergym (ouder en kind samen) en dat gaan we ook doen, lijkt me erg leuk!

5. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier ook maar 1 iemand met een baby. En die is 5 maand.
    Misschien kun je via hier iemand vinden?

6. sundance11

sundance11 Actief lid

24 jul 2011
    328
    0
    16
    Hier ook een dreumes van 13 mnd zonder leeftijdsgenootjes.
    Ik heb ook geen vriendinnen of kennissen of familie met kleine kinderen.
    Daarbij wonen we ook nog eens op een boerderij in een dorp waar het heel erg ons kent ons is.

Ik zou ook graag contact willen met iemand die kinderen heeft in de dezelfde leeftijdscategrorie, zowel voor mezelf leuk voor ervaringen etc. maar voor mijn dochter vind ik dat ook leuk zodat ze lekker kan spelen.

welke omgeving woon je dan? Ik kom zelf uit de liemers/achterhoek.

Groetjes!

7. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon zelf in Gouda.

Van de zwangerschapsgym geen contacten overgehouden. We hebben eenmaal een keer afgesproken.

Mango26
    Dat is een leuk idee ga eens kijken hier in de omgeving

Babyzwemmen is idd ook een idee

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Heb hier een vriendin waarvan haar zoontje maar drie maanden ouder is dan Stijn en we hadden zoveel plannen maar komt er niet van, ze werkt ook nagenoeg fulltime.
    We zitten wel op babyzwemmen en vanaf volgende week gaat ie twee uurtjes naar de opvang in de sportschool waar ik dan ga sporten...maar ben soms ook wel bang dat ie wat mist en zou het zowel voor hem als voor mij ook wel leuk vinden om samen met iemand als iets naar ballorig te gaan.

9. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    791
    116
    43
    Hey Marsonny
    Kom ook uit Gouda! Alleen is mn meisje 6 maandjes..
    Op woensdagochtend is er babzwemmen in de tobbe en op dinsdag in de trefkuil geloof k..
    Groetjes!

10. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik ken dat gevoel wel ja! Ik heb ook maar weinig vrienden met kinderen. Gelukkig wel een overbuurvrouw waarvan het zoontje maar iets ouder is dan mijn dochter. Mijn dochter zit verder ook niet op de kinderopvang, ik ben namelijk thuis. Maar wij gaan binnenkort ook babyzwemmen en hopen dat er dan wat meer contacten zullen ontstaan. Kinderopvang bij een sportschool is trouwens ook een goede!

Deel Deze Pagina