Weet iemand een goeie verzekering voor zowel inboedel aansprakelijkheids,auto en brommer. Mn vriend zat bij unive en woonde op kamerverhuur maar de verhuurder heeft zonder zijn toestemming wasmachine,koelkast en diepvries weggemieterd stond wel in de gemeenschappelijke ruimte maar omdat mn vriend daar alleen woonde had hij het daar tijdelijk even neergezet en verhuurder wist dat het van hem was, spul is nog geen jaar oud. Nu heeft hij aangifte gedaan omdat hij er met de verhuurder niet uit kwam(wou er niet voor zorgen dat het spul terugkwam of terugbetalen) en het opgegeven bij de verzekering samen met verzekeringsagent van unive, nu belt hij er net achteraan en unive zegt gewoon doodleuk, nee je krijgt het niet vergoed want het valt niet onder de verzekering, ik alles nagelezen en er staat toch echt duidelijk dat witgoed er wel bijbehoort en zelfs de inhoud mocht dat van toepassing zijn. Dus al die jaren voor niks premie lopen betalen:x. Maar nu wij weer gaan samenwonen wil ik een nieuwe verzekering afsluiten bij een andere maatschappij, iemand tips ??
Wij hebben Ditzo en dik tevreden! Alle verzekeringen daar, en we zijn bij elkaar 109 euro kwijt. Auto+inboedel+rechtsbijstand etc.
mag ik vragen wat jullie voor totaalpakket daar kwijt zijn ?? Kan het op de site alleen per categorie berekenen en dat zijn dr dan nogal veel, en kneem dat je toch wel combikorting krijgt bij centraal beheer ??
bij politie en verzekering, verzekering heeft ook kopie van de aangifte, ze zeggen zeggen dat het niet geld omdat de huurbaas een sleutel heeft en dus de woning kan binnentreden wanneer hij wil vind het echt onzin maargoed kan er helaas niks aan doen.
Jij hebt toch een bewijs dat het volgens hun polis wel onder vergoeding valt? Tenminste dat het in de voorwaarden staat. Dat is het van hun kant wel zo fair dat als het er niet onder valt ze je ook vertellen waar dat staat in de voorwaarden.Zo kunnen ze van alles roepen.