Flauwvallen, duizelig, raar gevoel in bovenbenen.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Anique, Dec 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

Ik ben afgelopen maandag flauwgevallen op m'n werk en sinds maandag heb ik ook vaak als ik loop of lang moet staan een vreemd branderig gevoel in m'n bovenbenen, net of m'n benen opeens heeeel vermoeid zijn, voelt een beetje als verzuring.

Vanmorgen toen ik bij m'n werk naar binnenliep kreeg ik dat gevoel weer, ik wilde eigenlijk ergens gaan zitten, maar daar was geen gelegenheid voor, en toen begon ik weer heel duizelig te worden, dus ben ik zodra ik boven was maar de toiletten ingedoken en toen ik daar even zat zakte gelukkig de duizeligheid wel wat.... Ik begin er een beetje bang voor te worden.
    :(
    Ik ga straks ook even de verloskundige bellen, ik had maandag, nadat ik flauw was gevallen, de huisarts gebeld, maar die wilde het even afwachten. Maar ik ben benieuwd of er meerderen zijn die soortgelijke symtomen hebben...

2. ikkuh

ikkuh Actief lid

Sep 3, 2007
    278
    0
    0
    hee meid
    ben bijna net zo ver als jou
    gelukkig nooit flauwgevallen het kan gwoon gebueren volgens my er gebeurt zoveel in je lichaam..probeer je verloskaart mee te nemen in het geval da iemand het ziekenhuis belt..
    meer kan k je heelaas nie vertellen..maar volgens my hebben wel meer vrouwen dat!..

3. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

May 10, 2007
    1,454
    0
    0
    Ik herken je verhaal ik heb dat namelijk ook en niet zo klein beetje ook ...
    De vk heeft tegen mij gezegt dat het kan omdat ik te weing zout naar binnen kreeg en ik dacht eerder dat het een suiker te kort was .. maar ikheb nu zoute dropjes en dextro voor de zekerheid altijd bij me en het helpt .. maar bel in iedergeval toch maar je weet het nooit he ..

Maar maak je niet te druk he want tja alles veranderd nou eenmaal in je lichaam

Veel liefs

4. ikkuh

ikkuh Actief lid

Sep 3, 2007
    278
    0
    0
    jaah dat had ik ook gehoort veel drop eten haha
    lekkerrrrr..

5. Anique

Anique Niet meer actief

Ik heb net de verloskundige even gesproken en die adviseerde inderdaad ook om genoeg zout (soep of dropjes) en suiker (dextro energy) binnen proberen te krijgen. Ze zei ook dat tussen de 20 weken en de 24 weken de bloeddruk van een zwangere vrouw opeens ontzettend kan zakken, dat heeft ook een speciale moeilijke naam, en waarschijnlijk zit ik daar nu in in die periode.
    Moest het even aankijken, maar als ik het niet vertrouwde weer terugbellen, en de volgende keer als ik naar de VK moet moet ik even bloed laten prikken om het ijzergehalte te bekijken...

Share This Page