even klagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door makey, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik bne het zo zat ik slaap nauwelijks nog van deharde buiken snachts dit gaat al een week zo ik word er gek van, overdag ook doorlopend harde buiken die soms zo rot voelen , te pas en te onpas bloedneuzen, moe moe en nog eens moe, eer dat de bevalling begint ben ik al oververmoeit en uitgeput.
    ik ben het gewoon zoooooooooooo zaaaaaaat :oops:

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Kan me voorstellen dat je het zat ben.
    kan wel zeggen .. " Nog ffies " maar daar heb je zo weinig an.

Veel sterkte meid ..

3. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik heb hetzelfde Makey, ben het ook helemaal zat. Heb soms het idee dat je dat helemaal niet mag zeggen. Je krijgt dan van die reacties als: "je mag blij zijn dat je zwanger bent". of "je hebt er toch zelf voor gekozen, dan moet je dit er ook maar bijnemen". :confused: Sjonge jonge, moet ik dan 24 uur per dag maar stralen als een zwangere doos? Het is zwaar, slaap ook slecht, ben hartstikke nieuwschierig naar onze kleine meid, buik zit in de weg.... :cry: Maar ondertussen ook hartstikke gelukkig zwanger hoor. Maar echt niet altijd hoor!

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Kan soms zo lekker opluchten he .. ff klagen

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook hetzelfde... En dan de hele tijd reacties als je dat tegen iemand zegt:

- nog even geduld
    - de kleine moet er toch uit komen deze maand hoor
    - dat wist je van te voren dat het zolang zou duren...

Pffff... Ik slaap ook slecht, ben al blij met 4 uurtjes nachtrust verdeeld over de hele nacht...

6. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    ow dat kan ik me ook nog zo goed herinneren!

de laatste loodjes wegen echt het zwaarst he! :(

7. Meis...ik weet maar al te goed wat je bedoelt...zucht...

8. dani

dani Actief lid

5 mrt 2006
    135
    0
    0
    oh, dat had ik ook zo erg! ik kon al die mensen wel wat doen die steeds zeiden dat ik geduld moest hebben, of nog erger: de baby bepaalt zelf wel wanneer hij er klaar voor is hoor! Ja duh... :evil: alsof ik dat zelf niet wist! Ben uiteindelijk 10 dagen over tijd geweest, dus vond dat ik best lekker mocht klagen, hi hi

9. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    ja ik ben ook 10 dagen na mijn uitgerekende datum bevallen. en heb na de 40 weken ook nog 4 dagen in het ziekenhuis gelegen, dat was helemaal een domper!

Dus ik heb iedereen afgekraakt en kon ook niks meer hebben. en zo irritant , mensen die je dan bellen en vragen: en? nog niks?! grrr!

daarom ga ik ook niet zeggen, nog even geduld of het duurt nu niet lang meer, want voor je gevoel duurt het toch een eeuwigheid!

10. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ja iid vooral die mensen die komen met van "ACH"t kan nog maximaal MAAR 2 weken duren, ja duh dat snap ik ook maar dat hoop ik toch echt niet ben t zooooooooooo zat kan mn schoenen niet eens aantrekken , slaap maar een paar uur agggrgrgrgrgr. nee sorry maar ik vind er niks aan dat zwanger zijn (mag je natuurlijk niet zeggen) maar toch zeg ik t sommige v9inden t GEWELDIG en doen t zo nog een paar keer nou ik niet.

Dan denk ik 2 weken dat isa nog een heeeel tijd zeker als je niks kan en mag (bloeddruk) constant harde buiken echt super vervelend ja en leuk dat ie lekker beweegt , zal niet best zijn als ie dat niet deed maar dat veroorzaakt ook constant harde buiken en maneer vind t nodig om zich steeds omte draaien :confused: echt heel vervelend gevoel

ach t duurt hopelijk nog maar 2 weken :evil: hihihih

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    MAg ik meedoen?! :) :) :)

Ik ben er zo ongelovelijk KLAAR mee. Heb al de hele zwangerschap BI, zit al sinds 18 weken thuis en sinds ongeveer een week is de pijn zo erg dat ik bijna niets meer kan, niet lopen, niet zitten, niet liggen......NIET SLAPEN....... de vk wil me wel strippen maar dat kan niet omdat mijn kindje niet wil indalen.

Dus lig hier als een opgeblazen zeekoe maar te wachten tot er een keer íets gebeurt....... hoogtepunt van de dag is naar de wc waggelen.....jippie wat is zwanger zijn leuk ;)

Ik wil nu zo graag mijn kindje wel eens zien.

12. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    WELKOM! :D

ik voel me ook net zon zeekoe week normaal 50 kg en nu al 72 :confused: :confused: ik zit ook al een tijdje thuis omdat ik steeds harde buiken had.
    Hij is wel al ingedaald maar alles gaat "goed "dus dan doen ze verder toch niks. ik zou ook niet ingeleid willen worden (nee dat niet nee :rolleyes: ) want dan zijn de complicaties toc hgroter (inknippen vacuum :confused: )
    ik hoop gewoon dat ie voor of op vrijdag wordt geboren , ik wil nu wel eens weten hoe dei eruit ziet :D :D :D

13. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    en nog steeds niks hier :rolleyes: :rolleyes:
    heb harde buiken maar dat heb ik al iets van 2 weken dus niet echt een tekeken dat er wat gaat gebeuren , geen slijm of prop of zoiets verloren.

14. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Ja hier nog één! Ik moet nog wel ietsie langer maar ben het ook al beu :oops: En dit terwijl ik zo'n goede zwangerschap heb gehad tot nu toe. Maar ik wordt zo zwaar nu ook al 20 kilo gehaald. En het ergste wat mensen me nu kunnen vragen is sooo hoeveel ben je nu aangekomen? AAAHH! Of weet je wel zeker dat het er maaréén is? :c: Ik hoop voor jullie dames ook dat het heel snel komt! Ik hou het in de gaten!

15. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik krijg helemaal flashbacks van mijn zwangerschap als ik t zo lees haha!
    Ik was t ook zoooo beu!
    Was dood en dood moe,misselijk weer,en steeds harde buiken enz...
    En nu 5 maanden verder mis ik mn zwangere buik nog steeds en het getrappel in mn buik haha!
    Al ben ik dol gelukkig nu Lieve er is hoor :D

16. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    en natuurlijk nog steeds niks hier, wel steeds gerommel maar dat heb ik al 2 weken :rolleyes:
    heb er nu alleen een vreselijke rugpijn bijgekregen, t gewicht wordt nu ook wel erg zwaar voor mn rug :(
    de gyn vond die toenemende harde buiken wel een goed goed teken, maar ja hoe lang t duurt dat kan hij helaas ook niet zeggen :D

hoe is t bij julie ?

Deel Deze Pagina