Wanneer moesten jullie je melden voor de keizersnee? Ik heb vandaag de datum door gekregen maar moet mij een dag ervoor om 14:00 al melden. Lijkt mij wel heel vroeg
Weet je zeker dat je dan ook al moet blijven? Hier doen ze de dag van tevoren nog een uitgebreide ctg etc, en dan mag je gewoon thuis slapen om je de volgende ochtend weer te melden. Kan trouwens wel dat je moet blijven hoor, dat was eerst hier ook zo.
Ik stond ingepland om 13.00 uur. Moest me om 09.00 uur melden, zodat ik eventueel eerder aan de beurt was (was ook zo). Wel moest ik de dag vantevoren al bloed laten prikken etc. Misschien dat dat bij jou ook het geval is? Ik zou wel even bellen in ieder geval. Een voorovernachting lijkt mij niet fijn.
Ik ga inderdaad morgen maar even bellen. Thuis slapen lijkt mij fijner tenzij ze mij nog een slaappilletje of iets gaan geven.
woon je in belgie ? hier namelijk van een aantal vriendinnen hetzelfde gehoord . de dag ervoor werden alle voorbereidingen getroffen , bloed onderzoek , ctg , echo , ... en dan bleven ze een nacht om de volgende dag hun ks te hebben , heb ook sommige gehoord die zich moesten melden maar wel thuis mochten slapen , is hier vaker zo .
dat slaappilletje word in sommige gevallen idd gegeven om zeker te zijn dat de vrouw uitgerust is voor de ks en herstel
Hier niet gehad, moest me de dag van de keizersnede om 07:00 melden,nuchter,en om 08:15 lag ik op de ok, en om 08:30 is mijn zoon geboren, om 09:30 was alles al achter de rug,en lag ik weer op de kraamafdeling ,zo snel kan het dus gaan!
Ik woon zelf in belgie en hier moet je je ook In de avond dag van tevoren melden.Maar dan pas vanaf 21.00 uur.Dan moet je jezelf douchen met jodium word aan de ctg gezet en worden alle voorbereidingen getroffen voor de volgende dag.
offtopic: douchen met jodium??? Wat heeft dat voor nut als je nog een hele nacht in ern "vies" (onsteriel) bedje mag slapen? Bijzonder...
Ik moet me om 7u melden en dan moet ik nuchter zijn. Misschien heb je inderdaad eerst een ctg en/of een afspraak met de anesthesist etc.
Ja het is een soort jodium zeep waarmee je je in de avond en daarna in de ochtend nogmaals moet wassen. Weet eerlijk gezegd ook niet waarom maar zo is het bij mijn vorige 2 kindjes ook gegaan.
Ik moest me een paar uur van te voren melden. Om 07:30 melden. En werd daarna gelijk naar de kraamsuite gebracht om daar even bij te komen en wachten op infuus, sexy jasje, en de katheter. Het is dat ze mij een soort van "vergeten" waren om door te geven dat ik al naar beneden kon... anders had dat al 2 uur later gekund. Onze meid is uiteindelijk om 10:54 geboren.