Help! het is mijn derde maar ik ben gewoon vergeten hoe het zat met de late avondfles van 23.00 uur. Bij hoeveel weken je die een beetje kan laten vallen..?? Ik ben het echt kwijt.. hij krijgt nu 7-11-15-19-23. 150x5 giet niets terug laat ongeveer 20-25cc staan..
Wij geven die nog steeds. Denk dat we die pas bij 6 maanden laten vervallen.. maar is allemaal zo per kindje verschillend? En is onze eerste dus niet zoveel ervaring verder haha
Bij de jongste zaten we bij 2 maanden op 5dd voeding, laatste om 19:30. Dus ik denk dat het wel kan, maar wellicht dat jouw baby daar anders over denkt
Op het moment dat de nachten onrustiger werden. Dat betekent namelijk dat je je baby om 23 uur gewekt hebt uit de diepste slaapcyclus en ze daarna niet meer goed in hun slaapritme komen. Bij onze kinderen was dat rond de 10 weken.
Haha, beroepsdeformatie 5x op een dag Wij hebben toen de flessen anders op een dag verdeeld en uiteindelijk over naar 4 flessen op een dag (4dd ) gegaan.
Ik heb de laatste avond voeding laten vallen toen ik haar moeilijk kon wekken uit haar slaap en toen ze de flesjes slapend dronk, meestal ook niet leeg. Denk dat ze toen rond de 16 weken was.
Ik zou er niet naar streven nee. Het heeft maar weinig met het natuurlijke drinkgedrag van zo’n nog maar hele kleine baby te maken. Dan eerder een klein flesje tussendoor geven.