geen leuke eerste echo..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Maris22, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Vandaag zijn we geweest voor onze eerst echo (ben 11 wk 2 dg)
    Die vrouw vertelde ons dat ik een te kleine vruchtzak heb... het kindje is te groot voor de verhouding met de vruchtzak. Nu schijnt het dus ook ze te zijn dat het kindje te weinig vruchtwater heeft. Nu word ik doorgestuurd naar de gynocoloog om verder onderzoek te krijgen... Dit was uiteraard geen leuk nieuws en nu hopen we deze week nog naar het ziekenhuis te kunnen voor verder onderzoek. De vrouw die de echo maakte zei dat we met het ergste rekening moet houden..
    Kunt u mij hier iets meer over vertellen misschien?

Groetjes Mariska

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Mariska,

als een vruchtje in het begin al te weinig vruchtwater heeft, is dit vaak inderdaad niet zo´n goed teken. Soms trekt het alsnog bij, maar meestal duidt het toch op problemen bij de kleine. Dus je kunt niets anders doen dan de echo bij de gyn afwachten, die zal je specifiekere info kunnen geven. Schrijf al je vragen op, want vaak ben je door emoties en indrukken je vragen vergeten, terwijl het heel belangrijk is dat ze beantwoord worden. Succes en sterkte daar. Ik duim voor jullie.

Groetjes Brigitte

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Weet u misschien ook wat hier eventueel de oorzaak van zou kunnen zijn? Ik moet nu volgende week dinsdag naar de gynaecoloog voor verder onderzoek... Ik vrees het ergste....

Groetjes Mariska

Deel Deze Pagina