Ben benieuwd of meer meiden hiervan last hebben.Natuurlijk ben ik blij dat ik zwanger ben maar o wat verlang ik terug naar mijn "gewone" leventje. Vind mezelf soms zo zielig,ik mis lekker zalmpje,lekker biefstukje..bakken met koffie.Maar vooral die sigaretten.ben vanaf het begin gestopt maar het lijkt wel of alles me nu gewoon zwaar valt. Heb ook het gevoel van phoe moet nog zolang.Mis mijn energie,baal van de misselijkheid op de avond.Moet vaak afspraken afzeggen omdat ik me niet goed voel...Heb de laatste tijd erg veel hoofdpijn,waar ik vervolgens beroerd van wordt. Kortom het valt me zwaar.Natuurlijk weet ik dat het nog maar een paar maandjes is dus wat zijn een paar maanden op een heel leven maar toch..lang als je je zo voelt.Sorry voor de klaagzang
Ff lekker heerlijk klagen . Heb het met eten ofzo niet zo erg. Biefstuk en ander soorten vlees eet ik zo ie zo niet, en koffie drinken doen ik nog steeds. Snap best hoe je je voelt. Af en toe ben je het gewoon zat. Ik heb veel pijn in mijn bekken en moet daardoor mijn dagen echt beperkt indelen. Werk sochtends en kan smiddags dan vaak niets meer doen. Nu heb ik zaterdag een feetje en zondag komen wat vrienden langs. Nu moet ik 1 van de 2 afzeggen omdat ik dat anders niet trek. Daar baal ik wel van. En wil bv naar de dierentuin, maar dat gaat gewoon niet omdat ik niet langer dan 10 minuten kan lopen. Maar probeer er gewoon niet te veel over na te denken. Als ik pijn heb denk ik aan ons kleine mannetje die we straks vast mogen houden. Dan ben ik alles vergeten . Maar af en toe moet je die dingen even van je afschrijven, en hier is de mooie plek daarvoor! xxx
Dank je voor je reactie.Doet me goed om te lezen dat ik niet de enigste ben.Het is ook accepteren dat je lichaam je terug roept maar dat valt niet altijd mee.Ik ben op de middag ook vaak kapot. Vervelend van die bekkenpijn..idd de beste remedie is denken aan die kleine.Leuk een klein kereltje.Kan vaak ook niet vooruit komen van de vermoeidheid.Het gekke is wat ging het goed,had de eerste 2 maanden nergens last van.Nou toi toi
Ik doe ook even gezellig mee..... Ook geen klagen wat betreft eten (alhoewel met het mooie weer zou ik af en toe best een wijntje lusten!), maar ik kan me voorstellen dat vooral het stoppen met roken soms moeilijk is. Knap hoor dat je meteen gestopt bent!!! Heb ook veel last van bekken, ik wordt er soms echt doodmoe van. Lekker een middagje winkelen of een paar uur op een terrasje zitten gaat helaas niet meer. Gelukkig duren die baalmomenten bij mij meestal maar een paar minuten en denk ik maar aan de kleine meid die we straks mogen verwelkomen. Sterkte en kom maar op met die klaagzang hoor
Ik snap best wel wat je bedoeld, maar jet moet nog zolang!! Ik heb het zelf eigenlijk alleen met de wijntjes! Ik zou het echt erg fijn vinden dat ik dat straks weer mag. Verder geniet ik eigenlijk wel van m,n zwangerschap.
Bedankt juli..van het roken had ik zelf ook nooit verwacht,rookte 40 peuken op een dag zo weg..Je hoort vaker vrouwen klagen,alleen dan aan het einde van de zwangerschap.Whahaa ik heb het nu al.Vervelend die bekken hoor..nou positief gaan we er weer tegenaan.Op naar November.@Mamajoshua lekker straks weer een wijntje
ik zou zo graag elke ochtend mijn koffie met mijn sigaretten weer hebbe. en ja hoor gerookte zalm. ik las ergens dat je het bij visboer gewoon kon halen, omdat t nie verpakt is,kun je t eten. ik weet het nie. als ik n kopje koffie drink dan komt t n uur later weer uit. ik heb bijna een kwart eeuw heel veel gerooookt.
hihi hier nog een ik ben echt mega gelukkig met mn zwangerschap heb echt weinig kwaaltjes tot nu toe gehad MAAR.....dat begint nu dus en omdat ik het telkens zo makkelijk heb gehad en zo positief was vindt ik het moelijk om te zeuren.....en als ik dan zeg dat ik bleeeeeh maagzuur heb of pfoeeeeee rugpijn dan zeggen mensen doodleuk"tja zult weten dat je zwanger bent"of "je moet er wat voor over hebben"grrrrrrrrrrrr en kweet tuurlijk dat ze gelijk hebben maar die owzo fijne hormoontjes die kunnen af en toe ook zo lekker opspelen...af en toe heb ik het gevoel dat er gewoon geen begrip voor is dat het gewoon echt veel vergt van je lichaam.........en wil je gewoon ff lekker die aandacht die je nodig hebt.....dus daarom heerlijk dit forum haha!!en gelukkig is manlief wel meelevend en die vidnt het ook niet erg als ik midden op de dag een paar uur ga liggen pitten haha!!ds iedereen zeur ff lekker hier,hier wordt je begrepen!!!en doe lekker waar jezelf zin in hebt doe ik ook!!succes ermee en straks kun je weer heerlijk die biefstuk broodje filet american wijntjes of sigarretjes nemen!!!!liefs sjaantje!!
@belize en sjaantje doet me echt goed om te lezen dat ik niet de enigste ben..pff Jullie tellen dus ook af.En belize petje af..goed hoor van het roken.Ik weet hoe moeilijk het is.@Sjaantje ja die stomme mensen kunnen zo achterlijk reageren..natuurlijk zijn we blij en dankbaar maar ze moeten ook beseffen dat er vrouwen zijn die nu eenmaal niet op de rose wolk zitten.Vandaag gaat het trouwens weer iets beter,we gaan er weer voor.En toch ben ik iedere keer weer trots op mezelf dat ik in een bui niet naar de peuken grijp.Dikke knuffel voor jullie
Ik verlang ook erg terug naar mijn "normale" leventje. Maar dan vooral naar mijn eigen lichaam weer. Ben de pijnlijke rug, handen, voeten en knieën geregeld meer dan zat. Gelukkig hoef ik nu nog maar een paar weekjes, komt het einde eindelijk in zicht De sigaretjes mis ik eigenlijk niet meer. In het begin had ik daar wel nog vaker de behoefte naar, vooral na het eten, echter heb ik dit nu vervangen door een kopje café latte. Echter gerookte zalm en een bacootje op een feestje mis ik wel. Zeker als wij weer eens een verjaardag / feestje hebben en iedereen lekker zit te roken en te drinken, dan mis ik die baco echt. Eerst volgens feestje na de bevalling ben ik dus absoluut niet de bob en manlief mag na de bevalling mooi een broodje zalm halen