Nu dan ook mijn verhaal.(na een week) 18 juli mocht ik eindelijk naar de verloskundige toe. Wat vonden we dat spannend zeg,eindelijk zouden we het ukkie wat in me groeit gaan zien en eindelijk die bevestiging krijgen dat het leeft. Vol goeie moed gingen we de echokamer in,na een kort gesprekje mocht ik eindelijk liggen en me (beginnende) buik blootmaken. Nou zoeken zoeken zoeken,zegt ze kan je niet korter zwanger zijn? Ik krijg een naar gevoel. Besluit om een inwendige echo te nemen!!!! Blijkt daar dus alleen een zwangerschapsring aanwezig te zijn......... Barst in tranen uit (dit wilde we niet horen we komen voor een kloppend hartje) Nou zo bot als dat deze verloskundige was kan bijna niet. Ze zegt gewoon keihard ik zie niets alleen een ring en dat houd in dat je niet meer zwanger bent. Onze wereld stort in.................... Na 10 min verdwaasd te hebben gezeten besluit ik naar huis te gaan krijg hier verder ook geen info. Eind van de middag belde ze op om te vragen hoe het nu was? Ik zeg ik wil naar de gyn ik twijfel aan je verhaal. Nou dat kon zei ze ze zou de volgende dag bellen voor een afspraak. Kon daar vrijdag pas terecht. Lange week tegaan. Uiteindelijk ben ik donderdag al naar het ziekenhuis gegaan. Daar werd door de verloskundige een echo gemaakt. Daar was wel een kindje te zien,maar leven deed het niet meer. Weer een klap,maar we wisten het al een beetje. Moet nu volgende week terug om weer een echo te krijgen en verdere dingen te bespreken. Sorry voor het lange verhaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kareltje, Je hoeft geen sorry te zeggen hoor!!! Is toch logisch dat je hiermee bezig bent en emotioneel bent. Wanneer heb je de echo aankomende week? Heb je nog geen signalen van je lichaam dat het verkeerd is gegaan (bruin of bloedverlies, minder gespannen buik& borsten etc) Vreselijk naar voor je/jullie en dan ook nog zo'n botte VK! Krijg je die deze week weer? Gr, Mirre
Hey mirre, Nee ik krijg niet de zelfde verloskundige,nu weer de gene die ik in het ziekenhuis ook had.(dat was een hele melevende vrouw) Moet aankomende donderdag weer naar haar toe en daarna door naar de gyn. Heb sinds een half uurtje wat bloedverlies tijdens het afvegen. Dus ik denk dat ik het toch spontaan ga verliezen. Lijkt me wel de fijnste manier zit er wel op te wachten. Ben ook bang voor wat komen gaat. (de pijn,wat ga ik verliezen,hoelang vloeien) X Kareltje
Misschien is het idd aan het loskomen/afkomen dat hoop ik voor je. Niet teveel bang zijn voor evt pijn, want ik heb helemaal geen pijn gehad/of erge krampen. Dat is heel verschillend per vrouw.. Gelukkig kan je donderdag naar een andere VK,want zo'n DRAAK heb je niks aan! Doe maar rustig aan, hou je taai! Mirre
Geen sorry zeggen hoor!!! Moet je nooit doen voor je gevoelens Zelf heb ik dit wat jij omschrijf al 5 keer meegemaakt, op dit moment ben/was ik zwanger voor de 6de keer. Ik heb net (een uurtje geleden) wat bloed verloren en moet morgen voor een echo... Als het goed is ben ik nu 5 weken zwanger, maar ik geloof dat ik het ook alweer aan het verliezen ben Heel veel sterkte en mocht je je gevoelens van je af willen schrijven moet je dat gewoon altijd doen, of het nu een lang of een kort verhaal is dat maakt niks uit....
Jeetje Levi hier schrik ik toch wel even van! Ik hoop dat alles op z'n pootjes terecht komt en dat het bloedverlies van vandaag niets te betekenen heeft. Hou je taai!....leef met je mee! Mirre
Bedankt Mirre.... Maar ik geloof dat je er een beetje aan went, na 5 keer, je houdt er al een soort van rekening mee..... Hoe gek het ook klinkt?!?!?! Ik probeer het zo veel mogelijk van me af te zetten en het lukt me aardig Morgen voor een echo en dan weet ik of er nog iets zit.... Maar het blijft kl#te elke keer weer en als de miskraam bevestigd is komt het verdriet elke keer weer.....
Och jee Kareltje wat erg. En alsof het nog niet erg genoeg is dan ook nog zo'n verloskundige....... Gelukkig dat je terug mag naar die aardige. Ik wens je heel veel sterkte. Ik kan je helaas ook niet vertellen hoe het precies zal verlopen dat is bij iedereen anders hopelijk valt het lichamelijk in elk geval mee. En Levi wat een verhaal bij jou ook weer houdt het dan nooit op ?? Ik had vandaag nog aan je gedacht ik was benieuwd hoe het nu met je was, met je verhaal dat je bij het Dijkzicht loopt. Ik duim voor je meid !!!! Ik wens je alle geluk van de wereld nu.
Nemo, ik loop tegenwoordig ook in Leiden en nog steeds Erasmus.... Ik doe mee met de Habenox studie en spuit mezelf elke dag, maar ik geloof dat het niet gewerkt heeft.....
kareltje, heel veel sterkte meid. wat een verdriet. levi, wat erg ook heel veel sterkte. liefs chantal.
Kareltje, Wat heb je een rotweek achter de ru zeg... Wel 'fijn' dat je lichaam nu zelf aan je laat zien dat het niet goed zit doordat het natuurlijk op gang komt. Maar goed, dat is wel een schrale troost, want het liefst ben je nog gewoon zwanger van een gezond kindje. Ik wens je veel sterkte tijdens de miskraam zelf en natuurlijk ook daarna. Het emotionele stukje is een stuk groter dan de lichamelijke kant van een miskraam. Sterkte en lucht vooral je hart hier, we zijn lange verhalen gewend want we voelen het allemaal hetzelfde ... Levi, Wat naar om te lezen wat jij op dit gebied hebt meegemaakt zeg. ik lees dat je inmiddels 'gewend' bent aan dit verdriet. Wat verschrikkelijk dat je hieraan gewend moet raken, dat is echt oneerlijk. Ik wens je heel veel sterkte en natuurlijk een hele gezonde zwangerschap in de nabije toekomst! Mummy
Lieve Levi, meis ook jij heel veel sterkte.Ik hoop echt dat het niet weer fout afloopt! Ik ga heel hard voor je duimen. Liefs, mussie
ow kareltje wat verschrikkelijk ...ik wens je heel veel sterkte toe meid @ Levi .. jeetje meid ik hoop dat een echo snel duidelijkheid bied en dat je een gezzonde zwangerschap zal hebben
He, Kareltje. Vandaag moet je toch voor een echo. Heel veel sterkte meid. We zijn er hier om je te steunen. We hebben allen hetzelfde meegemaakt. Dus klep maar lekker als je dat nodig hebt! En Levi: het enige wat ik kon zeggen was: oh, niet weer. Ik hoop zo dat het niets te betekenen heeft! Ik hoop dat we snel iets van je horen! Voor jullie beiden ( en de rest) heel veel liefs, janne
Hoi Kareltje, Vreselijk zo`n echo en dan zien dat het mis is. Darr ga je idd niet voor. Je verwacht een gezond kindje te zien. Ik vind het heel erg voor jullie. Veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Ik wens jullie alle kracht om hiet samen doorheen te komen. @Levi, ik duim voor je dat alles goed is. Sterkte bij de echo vandaag. Liefs Hope