gewoon ff mijn verhaal kwijt

Discussie in 'Miskraam' gestart door henriet, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    hoi,ik ben nu 26 jaar en heb een schat van een dochter uit een vorige relatie zij is nu 9jaar(ik was toen dus 16)die relatie liep op de klippen.in mijn volgende relatie ben ik onverwachts weer zwanger geworden maar wij wilden het kindje niet.hoe hard ook maar ik deed abortus en het voelde goed,nu nog,want die relatie is ook al voorbij.sinds 2jaar ben ik getrouwd en heb met hem een zoon,levi,hij wordt bijna 1.we waren druk bezig met nog een kindje.ik was zwanger!hoera iedereen mocht het weten want waarom zou het bij mij mis gaan!maar helaas naa 8weken is het mis gegaan.ben er helemaal kapot van dit verdriet had ik niet met de abortus want die keuze had ik gemaakt deze niet!gister heb ik "het"uitgeplast heel raar.nu willen we nog steeds nog een kindje maar moeten we wachten totdat ik weer een keer ongesteld ben geworden?

2. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Wat een verhaal,je hebt zoveel meegemaakt.
    Ik wens je veel succes met zwanger worden en volgens mij
    mag je er nu al voor gaan hoor.
    Er zijn wel meer vrouwen gelijk na hun miskraam weer zwanger.

Liefs Wendy

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hoi Henriet,

Ook bij mij is het net misgegaan.
    Ik vind het erg triest/naar voor je/jullie!
    Weet hoe je je voelt...
    Antwoord op je vraag kan ik je -denk ik- niet geven, want zoveel ervaring heb ik hier niet mee.
    Ik ben vrijdag bij de gyn geweest (zie m'n vraag in de topic: Zwanger worden..) en wij kunnen " indien we dat willen" ...weer aan de klus/vrijen voor een baby.

Sterkte!! Ik hoop dat iemand je antwoord kan geven, maar ik zou als ik jou was vd zekerheid contact opnemen met je VK/Gyn desnoods huisarts zodat ze met een inwendige echo kunnen kijken of alles oke/schoon is in je baarmoeder.

Liefs, Mirre

4. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    hoi mirre,

ben al in het ziekenhuis geweest en heb al een inwendige echo gehad en inderdaad alles is weg wat is zo'n echo eng zeg want ik durfde niet te kiijken want ik had stiekum toch nog hoop maar helaas.de kriebels voor nummer 3 blijven en ook mijn dochter lijkt het geweldig ze had zich hier al zo op verheugd!wie weet dat ik over een poosje hier met goed nieuws mag komen!

5. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Hoi Henriet,
    Op je vraag hoef je geloof ik geen antwoord meer. maar ik wil je wel even sterkte wensn!
    Mummy

6. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi Henriet,

veel sterkte,
    mijn gyn zei dat het lichaam het zelf regelt om weer zwanger te kunnen worden. Geestelijk verwerken duurt langer dan lichamelijk :(
    Er zijn eigenlijk geen belemmeringen alleen zoals je hier leest gaat het bij sommigge heel snel en anderen tergend langzaam. En waarom???

nogmaals veel sterkte

liefs

7. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ook ik wil je even veel sterkte wensen, en dat jullie droom snel toch weer uit mag komen.

Liefs Hope

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Sterkte met de verwerking Henriet.
    Mijn gyn zei me dat t beter was even af te wachten tot de eerste menstruatie. En dat lijkt mij eerlijk gezegd ook t beste (had hem dit gevraagd ter comfirmatie dat dat zo was) zodat je lichaam weer helemaal in de normale gang van zaken zit voor je weer zwanger bent. Eventuele rommeltjes die er nog in zitten er misschien met de menstruatie uit zijn en je die niet daarna nog eruit ziet komen waar door je bang word voor een miskraam.
    Succes als je alweer verder wilt gaan!

Deel Deze Pagina