Katootje/Karin Ook ik zit hier stil achter de computer je verhaal te lezen. En wil van alles hier typen voor je, maar weet gewoon niet wat te zeggen. Wat een ontzettend naar bericht is dit voor jullie. Ik weet zeker dat jullie hier wel uitkomen en dat er een goede beslissing gemaakt gaat worden, succes meis Ook een cyberknuffel van mij, Groetjes Monique
wat naar allemaal. Ik zat net je onderwerp over "warm" te beantwoorden en dan dit. Heel erg veel sterkte samen. Groet Nicole
Tjeeeeeeeeeeeeeee..............poeeeeeeeeeeeeee.................tjongeeeeeeeeeee.........................mijn lieve........................zucht............ meer dan dat kwam er niet uit........ Ik wens jullie heeeeeeeeel veel sterkte en hoop dat jullie snel verder kunnen met welke beslissing dan ook......... *knuffel*
Jeetje ben er ook echt stil van geworden. Zoiets schud je toch wel weer wakker. Meid ik wens jullie heel veel sterkte en ik jullie komen er samen wel uit. Een knuffel van mij!
jeetje meisje, wat heftig zeg!! Kan me heel goed voorstellen wat er nu allemaal door je heen moet gaan. Dit is ieders ergste nachtmerrie. Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid, had je anders gegund...
Katootje ook van mijn kant heel veel sterkte gewenst. Ik kan ook even geen woorden vinden, tjeee wat een bericht dikke cyberknuffel liefs
vreselijk nieuws zeg! sterkte..weet nie met welke woorden ik je zouden kunnen opbeuren, een knuff van deze kant dan maar liefs,Marit
Ik zit net als de anderen stilletjes deze berichtjes te lezen. Vind het zo ontzettend vervelend voor je en wil je graag veel sterkte wensen. Als je hier was had je nu een dikke knuffel van me gehad.
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Ik heb zo vaak naar de 30e uitgekeken en met je afgeteld. De 30e heb ik aan je gedacht en dan nu dit. Ik hoop dat er nog zoveel aan te doen is voor jullie. Ik gun het jullie zo. Liefs Janne
Jeetje zeg wat verschrikkelijk balen... ik kan niet veel anders dan het eens zijn met de andere meiden en je heel veel sterkte en een dikke knuffel toewensen/geven. Liefs Manuela
Ik hoop ook dat er nog andere mogelijkheden voor jullie zijn. Verder wens ik jullie alle sterkte toe en blijf vooral met elkaar praten en gevoelens delen... groetjes OLga
Er zijn van die momenten dat ik sprakeloos ben...gebeurt niet vaak maar fit is een van die momenten. Heel veel sterkte en wijsheid! xxx Daan