Nou, je zou er toch bijna aan gaan denken niet??? Tenminste...ik ben misschien een rare hoor...maar als je wens zo groot is kan ik me voorstellen dat je gedachtes zelfs dat soort kronkels maken... Hoe voel je je naar je partner toe? Ik denk dat ik het niet zou kunnen helpen dat ik een beetje boos op hem zou zijn...
Ja San, mijn (onze) gedachten vliegen alle kanten uit. Moeilijk om de 29e af te wachten hoor. Dag des oordeels! Bahbah. En naar mijn partner toe.....Een bepaalde afstandelijkheid wel, hij moet me nu echt niet te spontaan benaderen..... Heel veel frustratie momenteel. Na tig jaar is eindelijk de knop om en nu dit! Ik kan het momenteel echt niet accepteren. Maar wat te doen..?!?
Wat vreselijk moeilijk meis...pppff...ik zou niet weten wat te doen....echt niet.... Misschien een donatie uit de vriendenkring? Ik kan me nog herinneren toen ik een jaar bezig was om zwanger te raken van mijn zoon, dat ik mijn oog wel eens stiekum langs de vriendeclub liet gaan hoor... Wat maken je gedachtes dan een maffe kronkels niet...
Misschien een voorbarige vraag en dan gelijk excuus , want ik wil je niet kwetsen, maar hoe staat je partner daarin? (zou dat uiteindelijk nog een laatste mogelijkheid zijn voor jullie?)
@Mirre. Ik weet niet hoe hij daar in staat. Hij weet hoe graag ik het wil, niets is hem te gek. Hij stopt me zo in de auto en rijdt naar België hoor. Hij heeft drie kids die erg belangrijk voor hem zijn, gunt het mij ook. Maar een verschil Mirre, hij is de hele dag van huis. Rond 6.15 de deur uit en 's avonds tegen 19.00 is hij er weer. Ik zit hier met 1000 en 1 gedachten. Ik werk thuis (half 11 komt mijn klant) maar kan mijn gedachten dan nog vrij laten gaan. Uit frustratie heb ik wel zoiets gezegd van "de buurman etc". Nu is dat geen optie hoor. Ik denk dat hij er niet negatief in zou staan als zich een donor opwerpt. Aan mijn kant zit helaas niets. Ik heb twee broers dus te close. Waarvan een er ook een knoop in heeft . De familie aan mijn partners kant weet van niets. Er zijn in het verleden heel veel problemen geweest door toedoen van zijn ex.....dus voorzichtig. Ook hij heeft twee broers. De een zal het vast niet doen, voor mijn gevoel ook niet acceptabel. De ander...? Leuke mensen. Maar verwachten hun eerste beeb in April dus ja....kunnen we daarover beginnen??? Even voor de goede orde....ik schrijf zoals mijn gedachten momenteel gaan. Mijn maatje is er niet. Puur een stuk gevoel mijnerzijds.
Schrijf het maar gewoon op hoor meis...anders wordt je toch knotel???? Ik voel zooo met je mee....pppff...en dan de dead-line ook nog een keer....wat super oneerlijk ook allemaal he....
Het lijkt me een hele moeilijke situatie, je gaat ook niet zomaar ineens over zoiets beginnen maar begrijp wel dat je hoofd overloopt van gedachten, ideeen, verzinsels. Probeer me te bedenken ..stel dat ik zelf in die situatie zou hebben gezeten dan zou ik hopen tot iemand zichzelf aan zou bieden maar waarsch zou ik dan kunnen wachten tot ik een ons weeg, want dat zal niet snel gebeuren ... Pfff...moeilijk hoor als je wens zo sterk aanwezig is. Ik kan je ook niet helpen helaas, maar je kunt wel spui-en tegen ons (schale troost, maar toch) Mirre
En nu ga ik even erg huilen....krijg net een mailtje van een behandelcentum (KI) hier in Nederland. Had ik aangeschreven. Maximale leeftijd is hier 42.......
He meis, ik lees het nu pas allemaal. Wat een vreselijk nieuws zeg, ik heb een stel vrienden die ook jaren bezig zijn geweest en alles hebben geprobeerd. Hij is nu 46 en zij is 45, en ze hebben gelukkig nog net op het nippertje een adoptiekindje toegewezen gekregen. Er is daar in 4 jaar zoveel gebeurd, zoveel verdriet, pijn, vreugde....... Ik kan me een beetje voorstellen hoe het voelt voor jullie, daarom wil ik jullie even een hart onder de riem steken en ik hoop dat er toch een kans is dat jullie wens uitkomt. Liefs patje.
Och meisje toch, ik lees het vreselijke nare nieuws nu pas. Heel veel sterkte, hoop dat er toch nog een wonder bestaat. Maakt niet uit van welke kant. Veel liefs Jodi
Oh Katootje meis een dikke knuf van mij. Ga even voor je naneuzen, want een zus van een vriend van ons(volg je het nog) die had geen partner, maar wilde toch een kindje, zij heeft toen volgens mij bij een spermabank zaad opgehaald, kostte 50 eurie per buisje(geloof ik), maar weet niet of ze dat zelf insemineerde of dat het gedaan werd. Ga ik even voor je nazoeken, want als je dat gewoon op kunt halen, moet je leeftijd niets uitmaken.
jeetje katootje dat is niet niks,ben je net te oud,klinkt net of je al stok oud bent. maar zijn er nooit actieve zwemmertjes bij je man? toen ze het hadden onderzocht was een moment opname lijkt mij. vind het raar dat omdat je 45 bent niet word geholpen bij de KI. misschien een rare vraag maar hoe zou het zijn in belgie,vaak is het daar anders en wie weet kunen ze je daar helpen.
Katootje hier heb ik alvast een lijst met adressen in Nederland, staat eronder tot welke leeftijd ze KI doen. http://www.stilverlangen.com/informatie/kidadressen.php Weet niet waar je woont, maar ga nu verder zoeken in Belgie. Belgie: http://www.grido.be Dan fertiliteitscentra aanklikken
Zie leeftijden Roermond en Rotterdam.... En weer een huilbui.... Ik leef momenteel tussen buien van huilen en hoop. Steeds vind ik (of jullie) weer wat op het internet, dan is het negatief dan weer positief...ik word er helemaal knots van.
Meisje ik snap best dat je op en neer geslingerd wordt hoor. Tis ook allemaal niet niks. Dikke knuf. Op de site www.stilverlangen.com is ook een forum, misschien dat je daar wat informatie kunt vinden. Er bieden zich soms ook donoren aan weet niet of dat wat is?
jeetje katootje wat zitten jullie nu in een lastig pakket!ik hoop dat je of hier of in belgie een plaatsje vind waar ze je verder willen helpen!! liefs en een dikke knuffel