Geen levende cel....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Katootje, 7 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @ Mama van Tygo....ik weet niet hoe ik je bedanken kan....

Ik heb me inmiddels ingeschreven voor het forum.

2. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @ Mama van Tygo....ik weet niet hoe ik je bedanken kan....

Ik heb me inmiddels ingeschreven voor het forum.

3. Niet meer actief

Meisje er is helemaal geen dank nodig, ik ben al blij als ik je een beetje heb kunnen helpen.

Ik vind dat iedereen die een kinderwens heeft hem moet kunnen vervullen, dus geen dank en als je meer vragen hebt ik zoek graag met je mee. ;)

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Meis,..ik weet gewoon ff niks meer te zeggen... :cry:

Ik hoop dat je op dat forum iets zult vinden waar je wat aan hebt...

5. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Even een up-date.

Er is deze week heel veel gebeurd. 7 September het nieuws dat mijn hubbie geen levend zaad heeft. De kans is erg klein dat hier nog iets aan gedaan kan worden. Afwachten tot de 29e. Dan nog zullen we niet veel meer weten, wellicht een onderzoek naar de oorzaak?
    Om wat voor reden dan ook hebben we het al over KID gehad. Dit zelfs al voor het onderzoek. Mijn hubbie was het daar volmondig mee eens. Wij vinden het belangrijker dat iemand een goede vader is, dan een goede verwekker. Ik schrijf dit makkelijk maar jullie zullen begrijpen dat dit emotioneel erg gevoelig ligt!

Met behulp van enkele andere forum meiden ben ik gaan zoeken.....

Als we van het "worse case scenario" uitgaan, dus geen levende cel te vinden en inderdaad te oud voor het regulier gebeuren gaan we verder met een donor. Inmiddels kennen we hem al. Officieel donor bij een spermabank. Gescreent, getest etc.

Het is even wennen hoor, slik....

Maar zeg nu zelf. Wat stoppen ze er bij een off KID in. Over 9 mnd komt er een negertje uit.... :confused: foutje...bedankt.

Dit zal ons niet gebeuren.

6. Niet meer actief

nou meis!!!ik ga hard voor je duimen dat het de 29 ste toch heel erg mee gaat vallen voor jullie en dat er toch nog een manier is!!

mocht het niet kunnen dan wil ik je heel veel succes wensen om met een donorzaadje(meer is het niet)toch jullie eigen wondertje te krijgen!!!

succes meis

liefs

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Beste Katootje, ik ben ook erg geschrokken toen ik het slechte nieuws las.
    Vind het zo erg voor jullie!! En hoop dat er op wat voor manier dan ook toch nog zeer binnenkort een kleintje voor jullie in aantocht is.

Heb nog wel 1 vraagje, ik las ergens dat je in de eerste ronde wel zwanger bent geworden maar een vroege miskraam hebt gehad. (volgens mij in een topic die je had aangemaakt vlak voor je dit verschrikkelijke nieuws kreeg)
    Betekent dat dan niet dat er toch nog wel levend zaad zou kunnen zijn af en toe bij je partner?

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Caithlin79
    De hersteloperatie is vorig jaar Juli geweest. Kort daarop ben ik zwanger geraakt wat 26 Augustus daarop fout ging. In Oktober is het sperma getest (nav de operatie) en toen was het goed. Dat verbaasde ons niet want het resultaat hadden we al gehad.
    Dus wat is er daarna misgegaan???? Littekenweefsel aan beide kanten??? Anti-stoffen???? Nu is er geen levende zaadcel meer te bekennen.

9. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Echt moeilijk meis. Ik hoop voor jullie op een goede uitslag!!
    Liefs, mussie

Deel Deze Pagina