Ja meiden vandaag de dag, ben zo zenuwachtig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door winnie1984, 13 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ja meiden vandaag is het zo ver, zoals een paar van jullie weten moet ik zometeen om kwart voor 10 in het ziekhuis zijn, voor mijn nierontsteking
    :(

Mag nu 2 uur niet naar toilet maar moet wel 1 liter water drinken :)

Dan krijg ik de echo voor blaas nieren en urinewegen en een uitgebreid bloedonderzoek :(
    Ik hoop dat ik eindelijk wel meer krijg te horen.

Ook heeft de HA vorige week dinsdag een test gedaan voor me en daar kwam uit NEGATIEF, die test is dus wel een week te vroeg genomen want zoals jullie zien ben ik al 4 dagen overtijd, en kan de test dus niet zeker zijn :rolleyes:

Heeft iemand van jullie wel eens keer gewoon urine meegenomen en gevragen of ze dat gelijk willen testen omdat ik nog steeds niet ongi ben
    Als ik b.v zeg: Misschien zit dat wel dwars en ben bang dat het met die nierontsteking te maken heeft :(:

Ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten.

Liefs winnie

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heel veel succes straks!

Mirre

3. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Succes straks!!! :thumup:
    Nee ik heb geen flauw idee hoe er gereageerd zou worden als je gewoon met je urine aan komt zetten. :( . Heeft je huisarts ook gewoon je urine getest? Dan neem ik aan dat het bij je huisarts wel een betrouwbare uitslag geeft. Dat je niet ongi wordt kan ook heel goed te maken hebben met stress voor je nier onderzoeken enzo.
    Sterkte meid!!! :flower:

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Succes meid
    xxx

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    waarom haal je zlef niet snel een testje anders?

6. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ja ik heb de Ha nog gebeld gisteren ben er vorige week dinsdag geweest en heeft hij getest voor me alleen is niet betrouwbaar zei hij want moest zondag pas ongi worden, dus hij zei je kunt het proberen op ziekenhuis en anders ff zelf test halen.

En nee de HA zei ook dat het echt helemaal niets met de nierontsteking te maken heeft.

Liefs winnie

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

succes winnie!!

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    SUCCES!

9. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Meiden bedankt voor jullie snelle lieve reacties

Liefs winnie

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

vind ik een strak plan!! hoe lang duurt het onderzoek?

Ik heb geen idee.. heb idd ook gehoord van vriendje-lief dat het mooi weer is.. hij gaat dan ook iedere dag met een korte broek uit de deur.. maar heb er nog niet van mogen genieten.... zit hier een beetje zielg voor de computer. haha

11. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Heel veel succes! :thumup:

Liefs An ;)

12. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ik hoop dat het niet al te lang duurt ben niet zo dol op ziekenhuizen :(
    Maar als ze me meer kunnen vertellen, ben ik wel wat meer gerust gesteld.

Dit is al 2de keer dat ik ervoor naar ziekenhuis moet en ben al 2 keer bij de HA geweest maar ze vinden het allemaal maar raar :(

Ik zag net op nieuws dat het vandaag 30 graden kan gaan worden, dat is idd zielig wij zo binnen achter de pc zitten, ik zit zo al 3 weken met eindelijk dit goed weer :rolleyes:

Liefs winnie

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ben je dan al 3 weken lang aan het kwakkelen met je nierontsteking? of had je daar al ns een topic over begonnen? kan ik even lezen hoe en wat... ik ga jou gewoon ff lastig vallen :p

14. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ja idd al 3 weken mee bezig zo.

Mijn eerste topic daarover was de tekst voel me zo verschrikkelijk enzo.

ow ja nou mij lastig vallen jij bent een mooie :) ;)

Liefs winnie

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

hihi moet toch wat doen... als ik niets te doen heb... ben een echte workaholic...en nu zit ik thuis :p dusse jij bent vandaag de l*l ;) hihi

nou heb ijs heb ik inmiddels in mijn bezit... mn vriend is ook een grapjas.. ben rij instructeur, dus meneer heeft van die stoplicht ijsjes mee genomen..
    van die reclame weet je wel.. heej hij is groehoen!!! ow.. en nu is hij weer rood..

16. Niet meer actief

Sterkte meis!
    En ziekenhuizen zijn geen pretje maar je komt er waarschijnlijk wel wat geruster uit.
    Bovendien hebben ze in het ziekenhuis altijd goede airco's dus last van de warmte zul je niet hebben.

Als ik jou was nam ik gewoon een potje urine mee en leg je even voor dat er een kans is dat je zwanger bent en dat je dat graag even wilt weten voor ze aan de onderzoeken beginnen.
    Is helemaal niks raars aan hoor!

Liefs Nies

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel sterkte xx Sophie

18. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ja dank je nies

Dat heb ik dus ook gedaan vanmorgen in potje geplast en wil dat meenemen, maar of ze dat ook echt willen doen voor me :(:

Liefs winnie

19. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Wendyp, ben je rij instructeur ja :(:

Liefs winnie

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    kvind wel dat ze dat voor de zekerheid moeten doen,er zijn toch wel meer onderzoeken waarvoor ze zeker willen weten dat jeniet zwanger bent. Succes trouwens!

Deel Deze Pagina