Hallo, Vrijdag was ik bij de gyneacoloog en toen was mijn eitje 8mm, was dus wel aan het groeien. Vanaf zaterdag ovutesten gedaan van de action en telkens heel licht. Tot gisterenochtend toen werd ie iets donkerder. Smiddags had ik al 3 blikjes cola op en een uurtje daarna ging ik naar de wc en dacht laat ik is testen. Die dingen kosten toch geen drol haha. Deze was een stuk donkerder dan die ochtend ondanks de cola. Maar deze ochtend was de test weer lichter dan gisterenochtend. Ondertussen heb ik wel heel veel cervisslijm. Kan het zijn dat ik gewoon een hele korte lh piek heb en dat de test zo licht uitviel door de cola? Ik snap er niks meer van, want ik heb wel cervixslijm. Iemand een idee?
Bij mij is m'n ei 2/3 dagen na cervix slijm. Dus blijf testen. Lh schommelt soms nog wat, al weet je idd nooit of je hem gemist heb door t vele drinken.
Normaal is mijn cyclus stipt 28 dagen. Als vandaag mn ei springt is het 29 dagen. Duurt het dan nog 3 dagen, dan is het 32. Dat heb ik nooit.
Volgens mij groeit je eitje 2mm per dag en springt hij ongeveer rond de 20mm dus dan zou je donderdag je eisprong hebben en waarschijnlijk woensdag een positieve ovulatietest. Vruchtbaar slijm is vaak al de dagen ervoor. Dus tot nu toe klinkt alles heel normaal
Ik zou ook zeggen positief, zeker omdat je vrijdag bij de gyn gezien hebt dat er een eitje aan het groeien was....Maar LH kan wel schommelen dus. Blijf nog even doortesten en het gezellig maken Bij mij komt mijn eisprong ook 2-3 na dat het vruchtbare slijm begon.
Ik denk dat de derde test wel positief is. Die van action lijken vaak niet echt te knallen. Dus ik zou ervan uitgaan dat je lh-piek nu geweest is.
Ik vermoed dat ie echt is geweest en dat ie lichter uitviel door het drinken. Nu heb ik 2,5uur niks gedronken en net getest en dit is de test.
Aah, nou ben je geen lid meer! Hopelijk lees je dit nog wel even. Piek is geweest aan je testen te zien. Je moet uitgaan van de donkerste test van het rijtje wat je gedaan hebt, streep hoeft echt niet donkerder te zijn dan de controlestreep. Bij sommigen knalt ie nou eenmaal niet zo erg als bij anderen. Gewoon uitgaan van de donkerste. Dat zou dan je piek moeten zijn.