Oké ik heb sinds september mirena spiraal. En een derde zou nu echt niet uitkomen.. A fijn om een lang verhaal kort te maken ben ik sinds een dag of 3 kots misselijk en spuug mn longen uit mn lijf in de ochtend en in ene ging ik twijfelen en omdat ik mirena heb dus geen idee wanneer ik evt mn ei heb gehad oid dus dacht doe voor de zekerheid een testje. Maar nu twijfel ik of ik wat zie of niet Dus heb even jullie mening nodig Bekijk bijlage 366624 Bekijk bijlage 366625
Is dit binnen afleesbare tijd ? Over 2 dagen nog eens teste dan moet hij duidelijker zijn. Ik zie wel wat.
Hmm ... zou over 2 dagen nog een keer testen Weet niet hoe snel een bloedtest is? Anders ff huisarts bellen daarvoor. Mirena zal er dan zsm uit moeten natuurlijk
Ik zie ook wat. Maar....maar...maar...Kruidvat testjes staan erom bekend ook op je eisprong te reageren! Zeker omdat je aangeeft niet te weten wanneer je een eisprong hebt gehad. Dus het kan net zo goed een reactie zijn op de LH en dus op je eisprong! Even met een ander merk opnieuw testen, desnoods de CB Digitaal. Dan weet je direct waar je aan toe bent.
Ik zie m.... Hoe is je test nu? Want hij droogt duidelijker op als die positief is Oh ja behappy heeft gelijk...kan zomaar je ei zijn