geen lh-piek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door destiny123, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. destiny123

28 jan 2008
    7
    0
    0
    lieve mensen
    ik heb voor de 3de x ovulatie testen gebruikt ik heb vanaf dag 11 iedere dag getest omdat ik cyclus heb van 28 dagen maar heb maar 1x een heele lichte streep gezien weten sommige van jullie wat dat kan zijn ?

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Waarschijnlijk moet ie nog komen (zie dat je op dag 16 zit) en is je LF (periode van ei tot ongi) wat korter dan 14 dagen. Is op zich niet erg, zolang het maar minimaal 10 dagen is. Gewoon nog even doortesten dus ;)!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    en misschien een idee om twee maal daags te gaan testen zo gauw je een tweede streepje ziet? Sommige meiden hebben een hele korte lh-piek die je kan missen als er 24 uur tussen zit. En trouwens, een lf (tijd tussen ei en ongi) kan uiteen lopen van 10 tot 18 dagen, dus waarom begin je niet gewoon al een dag of wat eerder met testen? Succes met het vinden van je ei!

4. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Misschien heb je je ei/LHpiek gemist? Dat ie op dag 10 is geweest?

5. SymphonyX

SymphonyX Lid

30 sep 2007
    29
    0
    0
    Ik zou de volgende cyclus op dag 8 met testen beginnen.

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dames, even een vraagje van een leek!

Ik ben sinds ik gestopt ben met de pil nog niet ongesteld geworden en zit inmiddels op dag 97 van mijn cyclus.. Omdat ik het wachten een beetje zat was heb ik ovutesten besteld en op de dag dat ik die binnen had, meteen een positieve test (lijnen dezelfde kleur) :) De dag erna was de lijn wel ietsjes lichter, maar het scheelt nog steeds niet veel. Die zonder erop weer hetzelfde verhaal en net weer even getest en nog steeds donker van kleur.. Kan ik er nu wel vanuit gaan dat mijn ei is geweest?

Ik lees dat je altijd LH in je urine kan hebben, maar zou de testlijn dan niet een stuk lichter moeten zijn?

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    alweer getest LindaS? Op zwangerschap dan dus? Meerdere dagen een echt positieve ovu-test (dus net zo donkere streep of nog donkerder) kan ook wijzen op zwangerschap he!
    Ik begrijp trouwens wat je bedoelt met lang wachten. Heb sinds 10 november geen echte ongi meer gezien. Wel langdurige spotting gehad, maar veel te weinig om eigenlijk ongi te noemen.

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    He Tezzz! Dus jij kan naast me komen zitten op het wachtbankje! :) Lastig he?!

Ik ben voor het laatst getest op 3 januari (zw-test) en wil nu nog even wachten! Maar er was maar 1 ovutest echt positief, maar ze blijven dus nog steeds wel donker van kleur..
    Ik heb zelf nog steeds het idee dat ik mijn eisprong op 16 jan heb gevoeld en dat zou betekenen dat ik morgen ongi ga worden! Als er maar 'iets' gebeurd, dan ben ik al helemaal blij!

9. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Linda s, mijn gevoel zegt me ook dat je zwanger bent hoor 3 januari is toch alweer een tijdje geleden en paar dagen achter elkaar positieve ovutest kan inderdaad ook een zwangerschap betekenen en je pendel ziet er dan ook goed uit ;)
    En waarom zou je niet testen als hij negatief is weet je dat je nu je ei hebt gehad en dus over ongeveer 2 weken ongi moet worden of juist niet natuurlijk als je goed geklust hebt!
    Groetjes Lara

10. destiny123

28 jan 2008
    7
    0
    0
    dankje voor jullie advies ik ga volgende maand 2x testen en een paar dagen eerder, ik hoop dat ik me ei dan wel vind, en wat is dat pendelen? want heb het al in meer namen op deze site gezien, en ben wel benieuwd

groetjes

Deel Deze Pagina