Ik ben nu bijna 2 jaar van de pil af. Ik was 14 toen ik er aan begon en 18 toen ik er mee stopte! (ik slikte hm ok heel ongregelmatig en vergat hm zo een paar dagen en dan ik er zo 3 op een dag in!) Ma in die 2 jaar ben ik nog steeds niet zwanger geweest en als de mensen dan aan mij vragen waarom ik nog nie zwanger ben zeg ik altijd de pil is nog niet uitgewerkt! Ma eigenlijk weet ik niet eens hoelang daar voor staat! kan iemand mij vertellen hoelang daar ongeveer voor staat? Liefs anja
Verschilt per persoon ik werd naar 3 maanden voor eerst weer ongesteld, maar na 2 jaar is het ZEKER wel uit je lichaam. succes in ieder geval. gr vruchtje
Ik werd wel op de bijna normale tijd weer ongesteld, mijn ongesteldheid is niet weggeweest. Mijn cyclus is nog niet helemaal regelmatig, rond de 29,30 of 31 dagen. Maar het verschilt echt per persoon, misschien ligt het er ook wel aan welke pil je hebt geslikt :
Je kan niet 2 jaar aan het ontpillen zijn hoor, die is nu al lang uitgewerkt, meestal is het volgens mij een aantal maanden dat het duurt voor dat de pil uitgewerkt is, maar ook dit verschilt per persoon, bij de één duurt het 1 maand bij de ander 4
ik denk ook wel dat de pil al is uitgewerkt hoor! En als je ongi bent, dan kun je ervan uitgaan dat je een eisprong hebt gehad (doorgaans) Maar er zijn meer redenen dat de pil om niet zwanger te worden, sterker nog: het is een wonder om wél zwanger te worden, ipv niet zwanger te worden! Succes, Taliaa
Hoi, Als je elke maand een cyclus hebt van 21 tot 35 dagen, dan kun je wel zeggen dat de pil al uit je lichaam is. Ik weet niet hoe jouw cyclus is? Misschien zijn jullie wel op de verkeerde dagen aan het klussen? Het lijkt misschien simpel, maar er komt heel wat bij te kijken als je zwanger wilt worden. Elke maand heb je 25% kan om zwanger te worden mits je op het goede moment seks hebt gehad. Groetjes Saskia
Bij mij is ie nu nog steeds niet uitgewerkt maar ik ben dan ook pas gestopt. Heb voor het eerst een ei gehad en dat vond ik al heeeeel bijzonder hihi
De pil stof is in een paar dagen al uit je lichaam. Maar hoelang je lichaam er over doet om zelf te werken is per persoon verschillend.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het maximaal 6 maanden duurt. Maar ik was na 29 dagen ongi en je hoort ook verhalen van vrouwen bij wie de eerste ongi pas na een jaar komt. maar na 2 jaar wel menstrueren is de pil denk ik niet de oorzaak van het niet zwanger raken. misschien even naar de ha of ovulatietesten kopen?
ik had meteen cyclus van 29 dagen en 2de van 28 dagen. maar ben wel 3 weken ziek geweest van het ontpillen. de pil is volgens mij snel uit je lichaam weg, maar je lichaam moet daarna alles weer zelf overnemen, das bij iedereen verschillend. maar als het al zo lang duurt, zou ik idd even naar de ha stappen! succes! liefs Lotje
Bofkont! Ik zit nu inmiddels op dag 107 na onttrekkingsbloeding. Morgen ga ik naar de huisarts. Zou de duur van het ontpillen ook iets te maken hebben met het soort pil wat je geslikt hebt? (Ik heb 15 jaar Diane-35 geslikt.)
Ik heb 11 jaar de Diane 35 geslikt. Men eerste 'echte' ongi na stoppen begon op dag 38. Vond ik op zich wel netjes. Wil natuurlijk niet direct zeggen dat cyclus op orde is. Betwijfel wel een beetje of het door het soort pil komt dus...
nadat ik gestopt ben met de pil (15 jaar mercilon) ben ik na 28 dagen ongesteld geworden en daarna zwanger geworden! dus verschilt volgens mij echt onwijs per persoon
Mijn eerste cyclus na onttrekkingbloeding duurde 35 dagen, daarna direct zwanger. (volgens templijstje anders cyclus van zo'n 28 dagen)