Geen libido. Tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Mijn libido is al enige tijd 0,00000000 en het begint toch wel een probleem te worden nu. Voor mijn vriend dan, that is....
    Iemand tips?

Liefs Minya

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Eerst lekker samen romantisch uit eten, daarna thuis heerlijk uitgebreid in bad/douche. Mag je vriend ondertussen wat kaarsjes aansteken, glaasje wijn (of wat je lekker vind) voor je inschenken, massage olie er bij pakken en je heerlijk masseren..Hmm nu ik dit typ vraag ik me af of je er wel wat aan hebt, ik zou denk ik heerlijk in slaap vallen en dat is juist niet de bedoeling :oops:

Maar wel lekker ontspannend ;)

3. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hier hetzelfde probleem. Ik lees mee.... :oops:

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Wij hebben tijdens mijn zwangerschap het spel vurig verlangen gekocht, een leuk intiem spel voor twee... het bouwt rustig op van intiem tot vurig en wanneer ik minder (lees geen ;)) zin had in de zwangerschap, maakte dit spel wel zin ;)

5. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    hier zelfde...helaas geen tips...ik voel me namelijk helemaal niet aantrekkelijk...het was altijd super...maar sinds mijn buik aardig groot is...is het wel drastische minder... :(
    Wij deden idd altijd gezellig kaarsje, wijntje...gezellig muziekje..houtkachel aan..kleedje ervoor zo romantische ;)
    Ach...komt wel weer hopelijk volgend jaar...hahaha :)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Stoppen met de pil! ( dit bleek voor mij echt de uitkomst. Ik ga die troep nooit meer slikken)

Zorgen dat je man je goed kan verwennen, ;)

7. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik wil dolgraag stoppen met de pil, maar het is een te groot risico om zwanger te raken.

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het geen waar ik altijd zo van 'baal' is dat overdreven romantische gedoe. Kaarsjes aan, muziekje, wijntje etc. Ik ben daar gewoon totaal het type niet voor en spelletjes... mja... misschien wel leuk ja inderdaad.
    Mijn vriend en ik hechten totaal andere waarden en normen aan seks, waardoor de één zich altijd 'afgewezen' voelt, en de ander zich 'gedwongen'.
    Mijn vriend heeft heel veel behoefte aan lichamelijk contact zoals knuffelen, vrijen etc. Ik heb dat totaal niet, dus ik ben al snel de boeman. Hij baalt dat hij altijd 'de eerste stap' zogezegt moet zetten. Kan daar best inkomen, maar als ik dat gevoel haast tot niet heb, is dat best moeilijk. Ik ben gewoon net dat extra zetje nodig om wel opgewonden te raken :oops:
    Ik heb al voorgesteld om voor ons zelf en voor ons beiden goed op een rij te zetten wat voor ons belangrijk is en daar dan een middenweg in zien te vinden die voor ons allebei prettig is, maar dat vind mijn vriend niet goed genoeg? Ik kreeg een opmerking als 'ja, leuk een vriendin die rekening met me probeerd te houden. Zoiets moet uit jezelf komen'
    Het gaat er toch juist om, om rekening met elkaar te houden en elkaar tegemoet te komen in elkaars wensen? Of zie ik dat nu echt zo verkeerd?

Ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen... Blijkbaar kan ik hem niet tevreden stellen... Dus ik heb écht advies nodig!

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ben al vanaf mei gestopt met de pil... dus deze vlieger gaat hier niet op.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    O wat jammer, :(

Lastig meid,

Een leuk spel kan wel helpen.

Maar ik denk dat een beetje opwinding toch echt wel nodig is om überhaupt sex te willen.

Als je hem naakt ziet, doet dat je niks?

11. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Lastig....Je moet ook geen moeten gevoel hebben of het doen omdat het moet of erbij hoort...het moet wel leuk blijven en tuurlijk pas je je aan maar om continu met tegenzin dingen te gaan doen lijkt me ook niet helemaal natuurlijk..en het moet natuurlijk plezierig zijn voor beide...ik weet je verder geen tips tegeven zonder dat er romantische dingen bij komen..
    succes!

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het is ook niet zozeer het 'moeten' gevoel hoor dat speelt...
    Meestal als we bezig gaan zeg maar :)lol:) vind ik het ook wel heel erg fijn. Het is echt niet zo dat hij continue afgewezen wordt ofzo, en dat ik helemaaaaaaal niet wil. En als het niet wil, dan niet. Vinden we bieden geen groot probleem.
    Ik vind het gewoon heel moeilijk om als eerste de boel op gang te brengen zeg maar, omdat ik niet uit mezelf opgewonden raak. En juist dat is het geen dat mijn vriend zo steekt. Ik kan dat best begrijpen natuurlijk, maar het is gewoon zo dubbel...

*zucht*... Wat moeten we hier nu mee? Seks moet leuk zijn, en niet zo gecompliceerd. Wordt er best verdrietig van :cry:

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik vind het helemaal niet zo verkeerd wat jij voorgesteld hebt, lijkt me juist een heel goed plan maar kan me zijn opmerking ook goed voorstellen. Mannen kijken er toch heel anders tegenaan dan wij vrouwen en voelen zich denk ik wat sneller afgewezen?

Ok, dus je bent niet het romantische type, geeft niets toch? Je moet je idd niet verplicht gaan voelen of je anders voor gaan doen want dat werkt dan ook niet. Je zegt zelf al dat je een extra zetje nodig hebt..weet je dan ook wat voor een? Misschien gaat het wat beter als hij weet wat ie zou moeten doen om je weer zin te laten krijgen?

Succes iig!

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ok, had dit nog niet gelezen toen ik mijn vorige post typte :p ..
    Heb geen tips wat betreft eerste stappen zetten want ook ik ben daar geen ster in :oops:

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    weet je waarom je totaal geen zin hebt? is daar een aanwijsbare reden voor?

en je geeft aan dat je wel opgewonden kan raken op moment dat je bezig bent.. misschien helpt het als je jezelf een beetje opwarmt zeg maar.. kheb geen idee, maar door met jezelf te spelen.. of eh.. een opwindend verhaal te lezen.. of eh.. tja.. weet het ook niet..

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Hier precies hetzelfde probleem. Wij zijn nu ook bezig voor een 2e kindje en moet mezelf er ook wel een beetje toezetten. Heb gewoon geen libido.

Als we eenmaal bezig zijn dan gaat het wel, maar vantevoren heb ik er gewoon geen behoefte aan. Dat spel lijkt me wel interessant, maar aan kaarsjes enz zou ik juist geen behoefte hebben. Ik ben ook niet zo'n knuffelig persoon en mijn vriend juist wel. Vind het voor hem ook niet leuk.

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier hetzelfde, ik begin nooit, hij altijd. Als ik een glaasje wijn op heb begin ik wel makkelijker trouwens. Maar ja, om daar nu 3 keer in de week een glas wijn voor naar binnen te werken vind ik ook zowat :)

18. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    3 keer in de week? Hahahaha, ik zal blij zijn met 1 keer in de week. Ik ben wat sex betreft net een man, ik hoef geen voorspel en het naspel kunnen ze ook vergeten. Ik draai me om en van als een brok in slaap. 8)

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Naspel hoef ik ook niet, klaar is klaar :D

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dus toch wel een veel voorkomend 'probleem' bij vrouwen merk ik...

Deel Deze Pagina