@ Limmeke: Je bent niet de enige hoor.... Ik vind mijn ventje nog super aantrekkelijk.... als hij in z'n huispakje aan het gamen is achter de pc, dan....ggrrrrrraaauw Ik denk dat wij juist het 'probleem' hebben van een te hoog libido..... Dus minyaweth, ons overtollig libido stuur ik wel jou kant op ...
In onze ogen gaat t om de kwaliteit en niet de kwantiteit. Mijn man geniet er veel meer van als we uitgebreid de tijd nemen bijv eens per week, dan dat we 3x per week maar ff snel tussen neus en lippen door sex hebben
het is heel lastig zoiets. Voor mij ook wel herkenbaar. Wat bij af en toe helpt (ik heb dezelfde gevoelens met vlagen) is gewoon afspreken dat hij ophoudt met toespelingen maken, met aan me zitten enzovoorts en dat ik initiatief moet nemen. En zodra hij dan niet meer constant (tja, ik begrijp van hem wel dat als er geen intimiteit is dat hij daar kriegelig van wordt en juist aan me gaat zitten frunniken) aan me zit wordt het voor mij juist interessanter en inderdaad, ik ben het met wendelaa eens, af en toe gewoon samen in bad en dan gezellig kletsen, of samen romantisch thuis een etentje maken en dan praten, gewoon samen zijn. Dat zorgt er meestal voor dat er wel meer zin komt.
Pabo heeft een ruim assortiment, maar helaas op het gebied van de stoute dingen een hoop waardeloze troep. Het lijkt heel wat, je betaald er een hoop voor, maar het doet weinig. Kleding ziet er leuk uit, er zit best mooie lingerie bij, maar helaas een zeer korte levensduur en/of slechte pasvorm (zeker in de grotere maten). Ik vind dat je zeker gelijk hebt over de jonge vrouwen. Het is zo jammer! Ik kan me heel goed voorstellen dat er mannen zijn die daar wanhopig van worden. Sex is zeker niet iets waar een relatie om draait. Maar zonder of heel weinig, is geen relatie. Het is iets bijzonders tussen 2 mensen. Netals een plant, die heeft zuurstof nodig om te groeien, maar ook koolmonoxide. Zonder één die 2 factoren, die naadloos op elkaar aansluiten, gaat hij dood. Ik geloof dat het in het boek mannen komen van mars en vrouwen van venus stond. Een man is in staat genegenheid te geven met behulp van sex en een vrouw geeft met behulp van genegenheid, sex. Ik denk dat dat wel klopt. Het is een wisselwerking.
mooi gezegd Chamisa. Wij hebben het spel Ultiem verlangen en dat is af en toe wel leuk. Maar we hebben het niet nodig. Ik heb nadat ik ben gestopt met de pil een enorm goed libido. Partnerlink lijkt me best wel leuk, maar we hebben het niet.
Nou, ik heb gisteren toevallig de hele avond op de sites van Christine Le Duc en de Pabo gezeten, maar ze verkopen voor 90% preciés hetzelfde! Jurkjes, bustiers, corsets... kwam allemaal overeen! Alleen de prijs was anders (ja ja, ik heb gelijk al wat met jullie tips gedaan Ware het niet dat elke keer als ik wat leuks in mijn maat zag, het artikel nog niet beschikbaar was )
libido verhogende kruiden en voedselwaren eten gember is bijvoorbeeld libido verhogend, oester, chocola
Ultiem verlangen ken ik niet... oja, de pil kan helaas heel veel doen aan je libido Ik neem nu de minipil en het valt wel mee, maar toen ik de Diane nam pffff... nooit neem ik die troep nog!
Ik denk dat je soms wel zin moet maken en dat alle initiatief van jou moet komen. Jij leidt hem. Doordat dan de 'macht' bij jou ligt voel je je wellicht vrijer om te laten zien wat je wél zou willen. Volgens mij is het ook zo dat hoe vaker je sex hebt, hoe vaker je lichaam het wil. Verder zou je ook eens naar de huisarts kunnen gaan om bloed te prikken. Soms kan het zijn dat je hormoonschommelingen hebt waardoor je libido wegblijft. Zinkhoudend voedsel is ook goed voor het libido. Ik denk ook dat je je mannetje vriendelijk duidelijk moet maken dat het er door dat geruzie niet makkelijker op wordt.. Succes!
Minyaweth, wat een goed topic! ik heb r ook last van en na alle tips over het spel ultiem verlangen heb ik het gistereavond bij bol.com besteld. Wordt vervolgd!
Ik ben benieuwd beby2 Wat goed van je! Hier probeer ik een andere aanpak, maar ik schijn maar niet wat te kunnen bestellen in mijn maat :x
Ik lees ook even mee Maar WELK spel vinden jullie het leukste om samen te doen dan? Partner Link of Ultiem Verlangen of zijn er nog meer? Lijk me ook wel grappig om zo'n spel te bestellen!
Ik persoonlijk vind Partner Link het leukst. Bij dit spel bepaal je zelf wanneer je speelt, door een kaartje aan je partner te geven. Een soort van opdrachtjes.
Ultiem verlangen is echt een spel met dobbelsteen. Heel leuk om te doen. Echt gezellig en ook echt sexy. Op internet heb je ongeveer ook zulke vragen.
ha ja ik mag dan wel zwanger zijn maar dat vind ik een klein wonder : ) (ook qua libido bedoel ik dan natuurlijk) Tijdens de zwsch zal het allemaal wel weer wat anders zijn, hoewel ik de vorige keer wél heel veel zin had ineens. Alsof mijn hormonen ineens in balans waren of zo, zo stom. Maar goed, nu dus het spel ik zal wel zien!
Ik kan wel wat voorbeeld opdrachten van het spel ultiem verlangen plaatsen, ( wel fatsoenlijke natuurlijk.)