begin het anders op te bouwen op een dag.. stuur hem wat smsjes.. met wat je met hem zou doen.. wat je zou willen... heb vaak ook zoiets van.. pfff naja benen weid huppekee en nog maar een keer... maar als je er een hele dag mee bezig bent.. spanning opbouwen ofzo.. dan is het wel leuk
mm ja dat kan natuurlijk ook... probeer anders niet aan 'sex' te denken.. maar als je naar bed gaat samen.. gewoon knuffelen en aaien.. gewoon om het feit dat je elkaar lief vind. niet omdat je sex moet hebben.. hou dit vol.. dan geeft het niet meteen het gevoel bij de volgende keer dat hij je aanraakt of dat jij hem aanraakt... van.. oow jee daar gaan we weer... knuffelen kan ook fijn zijn!
Je hebt ook dobbelstenen waar kleine seksopdrachtjes opstaan. Ze geven ook nog licht in het donker, dus de lamp kan uit indien gewenst Is ook best wel grappig.
nou t spel is binnen, maar mijn man is er vanavond niet : ( Ik geloof dat ik hem geen vraag moet smssen want dan ...........komt hij gewoon nog naar huis rijden hahahaha. Wat ik een nadeel vind is dat het speelbord in de vorm van een pentagram is. Daar baal ik wel een beetje van want ik wil me niet met dat soort symbolen bezighouden. (wellicht dat mijn mannetje zegt.....joh wij kijken alleen naar elkaar en niet naar t bord....)
partner link vind ik helemaal niks, maar als je het wilt hebben, kun je het heel goedkoop op marktplaats krijgen
Welk spel heb je gekocht dan? Ik heb gisteren het spel ultiem verlangen besteld bij Bol. Ik ben benieuwd!
Haha, Bol krijgt een heleboel bestellingen binnen voor Ultiem Verlangen blijkbaar Ik heb het ook daar besteld.
Nou... dat valt toch mee dan! Heb die maat ook gehad... maar pabo verkoopt idd vaak niet groter dan xl... ervaring leert me wel dat dingen daar vaker groot uitvallen.. zucht zelfs als je netjes de maten neemt van hun maattabel Gelukkig hadden we hier een winkel met alleen maar grotere lingeriematen.. en daar zaten erg mooie sexy dingetjes tussen hehehe. Hoop ik elk geval voor je dat het steun geeft dat je niet alleen staat in het tekort aan libido... en dat er bruikbare tips voor je tussen staan..