Waarin "alles" uit het eerste jaar bewaren?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie25, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    naar aanleiding van een andere topic:

Ik zoek nog steeds een leuk idee om de spulletjes die ik heb bewaard van Tycho uit zijn eerste jaar in te bewaren maar ik kan niets leuks bedenken.....

Gisteren zag ik een hele leuke stoffen doos van riverdale dus dacht aan zoiets maar misschien vind ik dat toch niet zo leuk.

Waar hebben jullie al die dingetjes in bewaard?

Groetjes Sassie

2. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Ik heb twee koffertjes (karton) bij de Xenos gekocht. In de ene zitten alle kaarten die we hebben gekregen, in de andere de rest (eerste potje eten, zwangerschapstest, enz).

3. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Misschien leuk om zelf een doos/kist te maken?
    Bij de xenos oid een houten, onberwerkte kist kopen en dan mooi beschilderen of beplakken met leuke stofjes, teksten etc...Of een mooie gelamineerde foto/het geboortekaartje er op lijmen..

Het is iets wat ik voor mijn kinderen wil maken, kom er helaas nog niet aan toe..

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook alles in van die koffertjes, maar heb zoveel bewaard dat al die koffertjes alsnog in 1 grote box moeten binnenkort, nu liggen ze overal maar een beetje te liggen, ook niet handig...

5. tulip

tulip Niet meer actief

een vriendin van mn schoonmoeder is nogal crea en die heeft een houten kistje bekleed met speciaal papier en daar met houten letters haar naam op geplakt. Heel speciaal, omdat het speciaal door iemand voor haar gemaakt is.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb 2 boxen van de Hema, dochter een roze en zoonlief een blauwe. Niet echt mooi, niet echt origineel, maar die gore renbeestjes (zilver-ovenvisjes) kunnen er niet in en bij kartonnendozen wel.

7. UkkieENnien

UkkieENnien Actief lid

19 apr 2010
    132
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Eindhoven
    Ik heb een schatkistje gemaakt en deze gepimpt met hartjes en steentjes voor mn meissie.
    Hierin zitten alle spulletjes die me dierbaar zijn
    ( zwangerschapstest,krant geboortedag,1e fiepje,1e flesje, 1e mutsje,navelklem,1e romper en 1e pakje, en mijn zwangerschapsketting )

Alle geboortekaartjes heb ik ingeplakt in een album en alle gebuertenissen houd ik bij in haar speciale boek,leuk voor later!!
    :)

Deel Deze Pagina