ik heb de junior rugzak van bulbby, en die hang ik aan de buggy of kinderwagen. erg handig, luiers, doekjes, koekjes en drinken en klaar!
mmm dan indd toch maar eens kijken voor een stoer rugzakje voor aan de buggy/kinderwagen. vind het ook zo raar om alles in een plastic tasje te doen hahaha
Meestal neem ik de luiertas mee (water, melkpoeder, flesje, luiers, enz.). Maar ik heb bij de Hema alvast van die rekbare kaften voor om schoolboeken gekocht (1,95 per stuk). Klinkt misschien raar, maar er passen luiers, luierdoekjes, luierszakjes en een spuugdoekje in). Hij vouwt goed dicht en is veel goekoper dan een luieretui. Ik heb er 3 gekocht: voor in mijn (grote) handtas, in het mandje van de buggy en in het mandje van de kinderwagen). Handig als we tussen de voedingen door even weg gaan en toch luiers mee willen nemen.
Hej Meis, Hier gaat alles gewoon in mijn schoudertas. Alleen als we weer naar Bleiswijk en omstreken gaan dan neem ik de luiertas nog, maar goed je weet dan ben ik een hele complete dag onderweg!! Verder alles goed met de kleine man? Xxx Que
In de auto zelf heb ik een tas met reservekleertjes, speeltjes en extra luiers. Die laat ik daar altijd gewoon in. Verder heb ik een luier en billendoekjes mee in mijn handtas, dat is wel voldoende.
Ik zou ook zeggen rugzakje. Leuke voor je kindje. Wij hebben deze: Skip Hop - Zoo Pack - Kinder rugzak - Zebra vond 'em zelf helemaal geweldig en krijg er ook veel reacties op!
Als ik ergens heenga stop ik dat van Ryan meestal in m'n eigen tas (luier en doekjes). Maar nu gebruik ik dan de luiertas van Quinte waar ik ook spullen van Ryan indoe.