geen maandstonden en toch negatieve test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by uryllia, Mar 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. uryllia

uryllia Nieuw lid

Mar 1, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik zag jullie berichtjes en wou toch ook eens reageren. Ik neem vaak mijn pil door meestal maar 2 maand aan een stuk. Maar deze keer nam ik ze 4 keer aan een stuk.
    Vorige week zondag 21 febr was ik gestopt met de pil, normaal komen mijn maandstonden dan 4 dagen erna, rond de donderdag a vrijdag. Maar het is nu dinsdag 1 maart en ik heb ze nog steeds niet gehad!!
    Normaal ben ik altijd op tijd.

Ik heb dan maar een test gedaan en die bleek overings negatief!!

Ik ben echt wel bang, ik ben maar nog 21 jaar en wil nog niet zwanger worden.

Zou ik nog een test doen en kan een test verkeerd zijn?
    Of moet ik nu gewoon weer na 7 dgn mijn pil pakken of wat moet ik doen??:(

Plzz, alle raad is welkom!

Groetjes

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Volgens mij ben je gewoon aan het ontpillen.. Als je zolang de pil doorslikt kan het weleens voorkomen dat je dagen moet wachten op je ongi..

Maar goed.. het is niet uitgesloten er zijn heel veel meiden die door de pil heen zwanger raken. Dus als je zeker wilt zijn zou ik naar de huisarts gaan voor een bloedtest.. Wachten en wachten schiet niet op in jouw geval als je geen kindje wilt.... En als je echt geen moeder wilt worden (ooh wat doet het pijn om dit te zeggen) zal je snel een abortus afspraak moeten inplannen. Maar hoe dan ook denk er goed over na!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zou met dit verhaal even naar de dokter gaan. Hij kan evt. een bloedtest afnemen om uit te sluiten dat je zwanger bent.

Misschien dat hij enig idee heeft waarom je mentruatie uitblijft.

Succes ermee.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik denk dat wanneer je de pil maanden doorslikt de kans groot is dat je cyclus van slag is.

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik denk ook dat je cyclus van slag is en dat het wel even duurt voor dat je ongi wordt want je lichaam moet nu ontpillen

Share This Page