maansteen afgevallen, wat kan dit betekenen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunshine09, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Heb gister een maansteen gekocht omdat ik gehoord had dat dit kan helpen bij het zwanger worden. En onder het mom van baat het niet schaadt het niet ben ik het gaan dragen. Had hem aan mijn bh gehangen zodat het dicht in de buurt van mijn buik hangt.

    Zodra ik de steen droeg kreeg ik, toeval of niet, last van pijntjes in mijn buik en last van mijn onderrug. Nu ben ik net gestopt met de pil en kunnen dit dus ontpilsymptomen zijn want ik heb ook nog niet mijn regels gehad terwijl voorheen ik altijd netjes 28 a 29 dagen was. Heb al getest maar negatief.

    Nu is echter net mijn maansteen van mijn hanger gevallen en ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.....

    Wie kan mij wat meer vertellen over wat dit kan betekenen. En of degenen wij wie de maansteen afviel ook idd. zwanger waren
     
  2. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik heb deze cyclus een maansteen gehaald... OPeens viel hij er ook af, en dat was nog voor mijn ovulatie. Ik ben deze ronde wel zwanger geraakt, maar of die staan daar nou wat mee te maken had, ik denk het eigenlijk niet...
     
  3. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    ze zeggen vaak dat als de maansteen afvalt of je raakt hem kwijt dat hij zijn werk heeft gedaan.. maar het kan natuurlijk ook "toeval" zijn.. toch hoop ik voor je dat het wel zo mag zijn!

    liefs van marian26
     
  4. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hoe werkt dat dan? heb je hem dan dag en nacht om tot hij afvalt?
     
  5. Eef16

    Eef16 Bekend lid

    7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Ik lees heel vaak: MK, kan iemand mij uitleggen wat dat betekent?
     
  6. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Miskraam
     
  7. Eef16

    Eef16 Bekend lid

    7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    o..miskraam, bah, dat gun je niemand...
     
  8. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nee dat gun je ook niemand...helaas heb ik dit
    zelf ook meegemaakt en zit nu met smart te wachten op mijn NOD en ik hoop dat ik deze ronde weer zwanger mag zijn...

    groetjes Liesje
     
  9. Eef16

    Eef16 Bekend lid

    7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    suc6, ik zie aan je cyclus lijstje dat de 1e keer vrij vlot ging (4emaand?), helaas niet goed afgelopen, maar toch hoopgevend voor de toekomst!
    Liefs Eef
     
  10. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    eigenlijk de 2e maand al want de 1e 2 maand was ontpillen....maar inderdaad helaas ging het niet goed....

    het is idd wel hoopgevend en ik hoop dat het weer raak mag zijn

    liefs Liesje
     
  11. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    @FunnyMe je draagt hem gewoon dag en nacht en dat kan om een ketting o.i.d. Je moet hem bloot op de huid dragen. Om de steen te reinigen moet je hem 15 min. onder zacht stromen water houden.

    Bij sommigen valt de steen af maar er kunnen ook scheuren in komen. De maansteen helpt voor de volgende dingen:
    "Maansteen is de steen van de intuitie en het gevoel. Maansteen versterkt paranormale vermogens en helpt om zich dromen beter te herinneren. Het werkt kalmerend op emotioneel vlak en bij stress. Fysiek activeert Maansteen de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. Het is een nuttige steen voor vrouwen die zwanger willen worden en ondersteunt de zwangerschap en de bevalling. Ook bij PMS, na de bevalling en tijdens de overgang kan maansteen nuttig zijn."

    Als je een maansteen kiest dan moet je wel voelen of de steen bij je past, heb je er geen goed gevoel over dan kan het zijn dat ie voor jou niet werkt.
    Dit soort stenen zijn veelal te koop bij new age en estoriewinkels.
     
  12. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ze zeggen dat als een maansteen zijn werk heeft gedaan hij breekt of afvalt. De mijne is een maand of 3 geleden afgevallen,maar helaas. geen eisprong en niet zwanger.

    heb hem dus weer om mijn nek hangen.
     
  13. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    @Kaatje85

    Dat ie bij jou eraf viel en je was niet zwanger, kan dat ook komen dat ie met iets anders zijn werk heeft gedaan? Heb jij daar toevallig iets van gemerkt.

    Vind het allemaal maar erg vreemd, als ik het om heb dan krijg ik echt allerlei reacties, rugpijn, krampjes in mijn buik, weet niet precies wat ik ermee aan moet. Moet nog mijn regels krijgen dus misschien is ie bezig de boel op gang te krijgen...
     
  14. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hé interessant zo'n maansteen! Ben gek op dit soort dingen :D
     
  15. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
     
  16. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb jaren terug eens stenen gekocht in brazilie zitten in een schatkistje zag er zo lief uit.
    het is de karneool en laatst zocht ik op internet de betekenis op en is ook een goeie steen voor zwangerschap.
    dus hoop dat ie een beetje geluk gaat brengen.
    groetjessss mirell
     
  17. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    carneool intikken bij google en je ziet de info
     
  18. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Sorry, tussen de tekst doorgetypt..Dat was een beetje dom..
    Maar kan iemand mij hier nog antwoord op geven?
    En nog een domme vraag misschien, maar ik neem aan dat je de steen gewoon om je hals draag? :oops: :oops:
     

Deel Deze Pagina