Geen maandverband kunnen betalen Destentor.nl

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gewooniemand, 19 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.652
    22.093
    113
    Dat ligt dan ook aan jezelf, genoeg leuke dingen die gratis zijn. Waarom zou je alleen gelukkig kunnen worden van kopen?

Als je depressief wordt van niet kunnen winkelen e.d zit er volgens mij wel het een en ander mis, maar gelukkig wordt psychologische ondersteuning wel weer vergoed.

SAARC vindt dit leuk.
  2. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.652
    22.093
    113
    Het schijnt inderdaad dat a-merken vol zitten met parfum :| Alleen daardoor al nooit aan begonnen.

SAARC en Neuzeke vinden dit leuk.
  3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.062
    18.858
    113
    Vrouw
    Daar ben ik het niet mee eens. Zeker kunnen leuke dingen ook gratis zijn, maar dat is niet echt de standaard van de jongere generatie. Daarom zeg ik ook dat het een beetje de maatschappij is waar we in leven. Ik kijk vanuit hun visie, dat ik het daarom ergens wel kan begrijpen..
    Vandaar dat ze ook beter hulp kan gebruiken in andere vorm ipv maandelijks gratis maandverband.

Saartje33 vindt dit leuk.
  4. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Klopt, ik denk dat we als ouders veel beter het voorbeeld kunnen geven dat geluk niet in geld zit en in dure dingen doen. En dat juist andere dingen veel belangrijker zijn. Die tieners hebben ons als voorbeeld en vloggers. Gelukkig zijn er ook vloggers die laten zien hoe nep die wereld is.

citroenrasp, Spectre en Saartje33 vinden dit leuk.
  5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.719
    27.360
    113
    Vrouw
    Zelfs inlegkruisjes... een poes mag best naar poes ruiken en niet naar een chemisch bloemenveld

Neuzeke, citroenrasp, SAARC en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Ik gebruikte eerder Always maar ben geswitcht naar Libresse. Ik kreeg jeuk van Always.
    Tampons gebruik ik weinig die heb ik wel van Always. En voor de rest gebruik ik wasbaar maandverband.

Neuzeke vindt dit leuk.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.062
    18.858
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: +1

Neuzeke vindt dit leuk.
  8. citroenrasp

citroenrasp VIP lid