Dat ligt dan ook aan jezelf, genoeg leuke dingen die gratis zijn. Waarom zou je alleen gelukkig kunnen worden van kopen? Als je depressief wordt van niet kunnen winkelen e.d zit er volgens mij wel het een en ander mis, maar gelukkig wordt psychologische ondersteuning wel weer vergoed.
Daar ben ik het niet mee eens. Zeker kunnen leuke dingen ook gratis zijn, maar dat is niet echt de standaard van de jongere generatie. Daarom zeg ik ook dat het een beetje de maatschappij is waar we in leven. Ik kijk vanuit hun visie, dat ik het daarom ergens wel kan begrijpen.. Vandaar dat ze ook beter hulp kan gebruiken in andere vorm ipv maandelijks gratis maandverband.
Klopt, ik denk dat we als ouders veel beter het voorbeeld kunnen geven dat geluk niet in geld zit en in dure dingen doen. En dat juist andere dingen veel belangrijker zijn. Die tieners hebben ons als voorbeeld en vloggers. Gelukkig zijn er ook vloggers die laten zien hoe nep die wereld is.
Ik gebruikte eerder Always maar ben geswitcht naar Libresse. Ik kreeg jeuk van Always. Tampons gebruik ik weinig die heb ik wel van Always. En voor de rest gebruik ik wasbaar maandverband.