Misschien een rare vraag maar ben nu 8 weken zwanger .Voel me ook zwanger overgeven borsten zijn gegroeid en heb zelf al een klein buikje. Nou is mijn vraag. Hoeveel % kans heb je nog op een miskraam na een goede echo met een goed kloppend hartje en precies op schema met de groei. Dit houdt me wel een beetje bezig. Bij babydump is de slaapkamer die wij mooi vinden nu dik in de aanbieding maar weet nu niet wat ik presies moet doen. Ik hoop dat het persentage ieder geval lager is dank je wel voor het antwoorden groetjes kimberly
Ik heb nu al een paar keer gehoord dat het tussen de 6 en 12 weken, nadat het goed kloppend hartje is gezien, de kans op een miskraam nog maar 5% is. Vòòr die tijd ligt het percentage aanzienlijk hoger. Maar los van dit getal: het belangrijkste is toch om vooral vertrouwen te hebben in je lijf en te genieten van je zwangerschap!
jap dat klopt tot 12 weken id het altijd afwachtend maar als je al kloppend harjte hebt dan is het minder! want jemoet natuurlijk altijd oppassen want het kan verder i nde zwangerschap ook no heel goed misgaan al is die kans ozoo klein het kan wel
Mijn Vk zei: Als je na 8 weken een kloppend hartje ziet dan is het nog maar 1% wat fout gaat. Mijn gyn zei bij ons bij 10w4d dat alles er zo goed uit zag, dat het niet meer fout zou gaan. Dus dat is de info die ik je kan geven.
Ik wil je niet bang maken, maar wij hadden tot 8,5 week een kloppend hartje de eerste keer, en daarna niet meer. Wij had ook al een babykamer gekocht en vonden het pijnlijk om die steeds te zien staan daarna. Ik zou dus ermee wachten tot 12 weken. Ik was gelukkig weer heel snel zwanger, maar het kan altijd anders lopen. Natuurlijk is de kans dat alles goed gaat veel groter, maar denk er goed over na.
ha dat is allemaal wel weer wat gerustellender dank je wel ja als ik op mijn lichaam moet vertrouwen. ben weer hartstikke misselijk haha dus zal wel goed zijn dan dank je wel voor de reacties ben er heel blij mee groetjes kim
wij hebben met 6 wekennal een kloppend hartje gezien en we hebben met 9 weken de babykamer gekocht. alles is helemaal goed gegaan. De kleine komt er wel. En ik zei tegen mijn vriend, als het met deze fout gaat, dan proberen we het opnieuw. want als er iets emt de kleie fout gaat denk ik dat het kindje niet goed was. Het heeft niet zo moeten zijn dat we dat kinje dan kregen. Dus wij hebben zelf ook de babykamer al gekocht. Hij staat zelfs helemaal klaar nu.
ik ben gewoon ontzettend bang maar dat zal iedereen wel zijn de eerste weken. Mijn lichaam zegt dat alles goed is dus ik moet me maar eens niet zo gek maken . dank je wel voor de reacties heb er weer een beter gevoel van gekregen. lin@ wat ik wel nog even wou vragen aan je had je toen wel de zwangerschapsverschijnselen, misselijk enz of zei je lichaam dat het niet goed zat. liefs kimberly
Wat jullie zeggen over als je het hartje met z'n 8 weken heb zien klopen is de kans van 1% dat het nog mis gaat niet echt een garantie denk ik zo. Ik heb het zelf al 3 keer eerder meegemaakt dat we hartje hebben gezien en gehoord en dat het als nog na de 12 weken toch nog mis ging. Ik moet er wel bijvermelden dat de zwangerschaps kwaaltjes die keren minder waren als van de zwangerschappen van mijn meiden en nu. Ergens zal er best wel een verband liggen maar een kleine risico blijft er altijd wel in zitten. Maar dat neemt niet weg dat ik nu ook weer positief ben nu we vorige week het hartje hebben gezien. Het is volgens mij bij de baby dump ook zo dat als het mis mocht gaan kan je alles zo weer terug brengen en krijg je je geld terug. Je zou het even kunnen na vragen.
Ik zelf ben nog maar kort zwanger maar al wel bezig met het uitzoeken van een babykamer, Ik wacht wel totdat ik 12 weken ben met het bestellen! Groetjes Annemarie
maisy jij bent echt positief haha leefdtijd speelt ook mee he en ja ik ga maar uit van de 95%. Ik ben alleen zo bang dat als ik nu op mijn lichaam vertrouw en het zou mis gaan kan ik niet eens meer op mijn eigen lichaam vertrouwen. Maar daar gaan we maar niet van uit. voel me hartstikke zwanger ben nog steeds misselijk hihi groetjes kim
Ik zou niet vertrouwen op de aanwezigheid van kwaaltjes. Ik heb voor deze zwangerschap 2 mk gehad en toen heb ik veel meer last gehad van kwaaltjes dan nu. Je kan zwangerschappen niet met elkaar vergelijken, natuurlijk. Ik kan mij heel goed voorstellen dat als je nooit een mk hebt meegemaakt dat je veel optimistischer bent dan wanneer je het wel hebt meegemaakt. Er staan op martkplaats en ebay genoeg babyspulletjes te koop van mensen waarbij het toch misgegaan is. Moeilijke keuze in mijn ogen. Ik wacht tot zeker 20 weken voor ik een babykamertje ga kopen! Volgens mij heeft trouwens babydump een garantie: als het niet goed gaat met de zwangerschap en de spulletjes zijn niet gebruikt (in elkaar gezet) dan krijg je je geld terug. Daar zou je naar kunnen informeren. groetjes, Cleo
als je zwangerschap niet goed zou lopen dan neemt babydump het terug. iedere goede babyzaak doet dit. maar de kans dat het mis gaat is na een mooie echo altijd minder. maar zorgen zul je blijven houden.
vrijdag ga ik naar een baby dump zaak en dan vraag ik het me maar eens goed na. dank je wel voor alle reacties sommige waren wel wat negatief maar ik ga toch van het positieve uit, want het hartje klopte ik ben gezond en nog jong. het komt vast allemaal goed dank jullie wel groetjes kimberly
ook ik had met 8 weken een kloppend hartje en alles zag er toen goed belovend uit, maar kreeg een missed arbortion met 12 weken was met 10 weken toch misgegaan. maar ik was tot op de laatste minuut nog op en top zwanger. ik ben nu gelukkig wel weer in blijde verwachting :-D hou het op 50/50 maar las ook al mocht het mis gaan dat je toch alles weer terug mag sturen dus dat scheeld ook weer. heel veel succes met je zwangerschap groetjes Mandy