Hallo, Ik krijg sinds kort geen mail meer als iemand een reactie in een topic naar mij plaatst hoe kan dit? Heb zelf niks veranderd naar mijn idee.
Klopt, ik heb het ook! Sinds dit weekend. Geen melding meer bij het vlaggetje rechts boven in de hoek (mobiele website)
Maar krijgen jullie geen melding als er een reactie in een topic is geplaatst waar je een abonnement op hebt of als iemand je quote?
Ik krijg wel als ik de pagina open rechts boven de melding, maar eerder kreeg ik ook een e-mail zodra er een reactie is. De mail krijg ik niet meer
Dus jij krijgt wel een melding door het vlaggetje, maar niet via de mail. We gaan voor je kijken. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Wat je zou kunnen proberen is ons (info@zwangerschapspagina.nl) als veilige afzender toevoegen in Outlook.com: Open Outlook.com. Klik rechtsboven op het tandwiel. Klik op 'Opties'; Onder het kopje 'Ongewenste e-mail voorkomen' kies je voor 'Veilige en geblokkeerde afzenders'; Klik op 'Veilige afzenders'; In het linker veld typ je het e-mailadres of het domein van de veilige afzender en klik op 'Aan lijst toevoegen'; Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Maar je krijgt dus wel de mail binnen, maar bij ongewenst? Dan is de aanduiding 'veilige afzender' niet helemaal goed gegaan.