Hoi, Ik zit op diverse PHPBB fora en wat ik hier een beetje mis zijn (leuke) smileys. Is het mogelijk om smileys te kunnen gebruiken zoals: etc. bij voorbaat dank
Hoi, Ik zie in jouw bericht maar één smilie, de rest zijn allemaal kruisjes. Maar ik zal er naar kijken. Lotte
Ik heb een suggestie waar je de smileys vandaan kunt halen http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm Is het niet mogelijk om met je rechtermuisknop op het kruisje te staan en dan "afbeelding tonen"? en als je ververst?
maar als ik mij niet vergis hebben we er toch al een rits smilies laatst bij gekregen?? zoals deze: \/
@Terese Nee, heb ik niet gedaan. Zullen de modjes wel hebben gedaan dan??? Misschien dat ze de onderliggende link niet goed vonden???
Geen idee, maar dan zouden ze toch wel een pb'tje of iets hebben gestuurd van dit mag niet wat je doet, of niet soms? Want zelf verwijderen kun je toch niet?
Aquarius ik heb je bericht verwijderd omdat er allemaal foutmeldingen stonden van het psp forum (psp stekkie of zo).
Wat raar, toen ik hem erneer zette toen liet hij gewoon alles zien zonder foutmeldingen. Ik kan je als je wilt wel de link sturen waar ze kei veel smileys hebben staan!?
Nee hoeft niet hoor, ik kan eerlijk gezegd ook niks met alleen smilies .. ik moet dan een smilie pack hebben speciaal voor het forum en die moet ik dan importeren waarna ze te zien en te gebruiken zijn. De smilies staan op mijn lijstje.
deze site kun je trouwens ook gewoon gebruiken voor smilies: www.smilies.nl Je klikt dan op één van de groepen. Zoekt een smilie uit. Klikt er op. Dan zie je onderaan een balkje blauw verschijnen. Je toetst dan Ctrl+C in (kopiëren heet dat ) en dan ga je naar je bericht hier. Dan toets je Ctrl+V in (plakken heet dat ) en VOILÀ!