Ik vind het nog steeds heerlijk om me op te tutten. Om mooie kleren aan t hebben, lekker luchtje op. En ja dat doe ik dagelijks (oook op zondag) Ik ben moeder, maar daarnaast ook nog vrouw. Dus ik wil er verzorgt en goed uitzien. Voor mezelf, voor mn vriend, voor de kinderen. Mijn kinderen zien er ook verzorgd uit, mijn vriend ziet er verzorgt uit dus mama ook!! Hoe andere vrouwen het doen moeten ze zelf weten, is hun leven. Maar als ik sommige vrouwen zie lopen, zonder make-up, haren kort (dat is zo lekker makkelijk) en kleren dat je denkt dat heeft ze van dr man geleend, tja erg ZONDE!!!! Maar dat is mijn mening!!!! Tuurlijk is het hectisch met een gezin thuis, maar het is net welke prioriteiten je hebt. Tijd kan je altijd maken. Je maakt toch ook tijd om naar de wc te gaan? Of ga je met buikpijn lopen van ooh nee ik kan niet naar de wc hoor, geen tijd. Eten koken? Nee geen tijd? Douchen? Geen tijd. Tanden poetsen? Geen tijd...Ademen? Geen tijd! Bullshit, als je het belangrijk vind dan maak je tijd!!!! En anders niet lopen klagen over blote billen gezichten!!!