grrrr jeuk aan borst

Discussion in 'De lounge' started by kleintje88, Nov 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Mm rechterborst jeukt enorm.. Al een paar dagen soms wat meer soms wat minder..
    Het is mm tepel maar ook echt in mm borst..
    Ik heb al Zwitsal zalf gesmeerd en dat hielp voorheen wel wat maar vanavond dus niet...

Heelllppp wat kan ik nu nog doen wordt gek!!!

Overigens vooral s avonds last van overdag bijna niet.. Is alleen mm rechter borst.. Geef geen borstvoeding en tepel ziet er niet raar uit wel heel klein beetje schilferig lijkt alsof er een nieuwe "huid" opkomt.. Mijn rechterborst voelt ook steviger dan de linker..

Iemand ervaring en wat doe ik aan de jeuk??

2. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,027
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Eventjes naar laten kijken door de huisarts, hoeft niets te betekenen, maar dat wil je zeker weten.

Ik kreeg destijds het advies Bepanthen te smeren, bij mij lag het aan een melkkliertje (dit was nog voor mijn eerste zwangerschap).

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    Misschien beginnende eczeem of een allergie voor een bepaald soort douchecreme.

4. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

Jul 30, 2012
    2,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent niet zwanger? Ben zelf namelijk bijna 20 weken en heb het probleem ook. Of ben je net gestopt met bv geven?

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Mijn eerste idee is hormonen...ofwel je cyclus komt op gang, ofwel je ent zwanger.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Als het aan douche crème lag dan had ik het op meer plaatsen moeten hebben toch??

Zwanger lijkt me zowat onmogelijk aangezien we niet bepaald actief zijn...

7. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

Jul 30, 2012
    2,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch klinkt het als iets typisch hormonaals... Anders toch maar even een vk of ha bellen.

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mmm ik heb die jeuk ook, alleen niet op m'n borst maar op m'n buik. En ook vooral in de avond, om gek van te worden. Ik heb de huisarts al eens laten kijken maar die ziet er niks aan. Tja alleen waar ik gekrabt heb.

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee hoeft niet...Ik heb het ook alleen op bepaalde plekken. Ik heb het van de Zwitsal en heb het dan niet op 1 plek. Me zoontje heeft precies hetzelfde en die heeft dan alleen zn gezicht waar je het bij ziet. Ik zou anders naar de huisarts even gaan dan kan die je doorsturen naar de dermatoloog

Share This Page