Nee, het enige dat kan helpen is: Zwangerschapspagina.nl helemaal afsluiten en dan de cookies van Zwangerschapspagina.nl verwijderen. Vervolgens opnieuw inloggen.
Ik krijg sinds gister ook ineens opnieuw geen meldingen meer. Heb nu weer hetzelfde trucje geprobeerd als wat de vorige keer werkte. Hopelijk helpt het.
Werkt helaas niet. Zijn jullie wel bezig met een oplossing? Want zo komt het niet echt over moet ik zeggen
Ja, we zijn er nog steeds mee bezig. We komen er alleen niet achter waarom bepaalde veranderingen bij de 1 wel voor meldingen zorgen en bij de ander niet.
Dit heeft hij mij vorige keer gewerkt, maar nu krijg ik ook weer geen meldingen en dit keer werkt dit trucje niet.
Hier ook. Eerst was alles weer in orde maar nu krijg ik van sommige topic meldingen en anderen weer niet. Heel irritant!
Dat is dus het irritante, volgens mij kan je alleen maar alles verwijderen. Ik ben ook steeds alle inloggegevens van alle sites kwijt enzo. Super irritant, dat wil je toch niet steeds?
Ik krijg alleen nog meldingen van citeren van mijn berichten of likes op mijn berichten. Geen meldingen meer als iemand gereageerd heeft in een topic waar ik ook actief ben. Schijt irritant vind ik het
Nou beheer heeft op 24 april op m’n bericht gereageerd en daarna reageren ze niet meer blijkbaar vinden ze het niet zo belangrijk