Geen meldingen

Discussie in 'Over deze site' gestart door Sylva, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Hoi @Beheer!

    Kunnen jullie mij misschien even uit de brand helpen? Het gebeurt steeds vaker dat ik van meerdere topics geen meldingen krijg, terwijl er wel gewoon berichten worden gepost. Ik volg deze topics en de meldingen voor die topics staan aan. Het vervelende is dus dat ik hierdoor regelmatig hele pagina's mis of dat ik topics compleet kwijt ben.

    Ik heb de afgelopen dagen voor verschillende topics waar ik geen meldingen meer kreeg geprobeerd deze te ontvolgen en vervolgens direct weer te volgen zodat ik zeker weet dat de innestelingen goed staan. Dan gaat het een dag of wat langer goed, maar vervolgens keert het 'geen meldingen' probleem weer terug. Wat kan hier toch aan de hand zijn?

    Zijn er nog meer leden die hier tegenaan lopen? Zo ja, laat het even weten :thumup:

    Groetjes,
    Sylva
     
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    In je profiel staat dat je onderwerpen volgt bij het aanmaken of reageren. Dus dat zou het probleem niet kunnen zijn.
    Wat soms verwarring oplevert is dat je wel een melding krijgt dat er nieuwe reacties zijn maar jij op dat moment niet naar die berichten toe gaat. Je krijgt dan de volgende keer dat je weer op het forum komt niet weer een melding. Dit omdat de vorige melding eigenlijk nog open staat. Snap je wat ik bedoel?

    Alleen wanneer je ook daadwerkelijk via de melding naar de reactie gaat registreert het systeem dat er de volgende keer weer een nieuwe melding moet komen.

    Zou dit het kunnen zijn?
     
  3. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    En heb je van mijn reactie een melding ontvangen?
     
  4. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Meldingen gaan zover ik weet alleen weg als ik op het vlaggetje heb geklikt of naar profiel > meldingen ben gegaan. Klik ik op beide niet, dan blijven ze open staan. Het gebeurt echt regelmatig dat mijn meldingen gewoon leeg zijn terwijl er wel meldingen horen te staan. Als ik dan terug ga naar de meldingen pagina (het overzicht) dan staan ze er ook niet tussen. Dus dat is het niet.

    Ik heb hiervan wel meldingen gehad overigens, dus het werkt wel. Maar helaas niet altijd.
     
  5. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Het is mij ook opgevallen dat als er bijvoorbeeld in een topic 2 pagina’s bij zijn gekomen. Jij klikt op de melding en leest om wat voor reden dan ook alleen maar de 1e pagina, dan krijg je ook geen nieuwe meldingen.

    Ik ga eens in de zoveel tijd, vooral als ik van een topic wel weer eens een melding had verwacht, naar “onderwerpen die je volgt”

    Als je up to date bent, staat daar niks. Heb je meldingen gemist, staat het topic daar.
     
  6. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    In de screenshots staat waar je het vinden kunt
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Maev en juf1987 vinden dit leuk.
  7. Jori88

    Jori88 Bekend lid

    26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Dat is mij ook opgevallen. Je moet alle pagina’s geopend hebben voor je er een nieuwe melding van krijgt. Soms wel heel jammer omdat je dan een heel topic vergeet, terwijl je er wel interesse in hebt
     
  8. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #8 Sylva, 9 jun 2020
    Laatst bewerkt: 9 jun 2020
    Dat is ook vreemd! Misschien dat @Beheer weet waarom dit gebeurt? Want ongeacht of je nu wel of niet alles gelezen hebt, je zou toch gewoon meldingen moeten krijgen.

    Bedankt trouwens voor die screenshots! Daar zie ik nu dat er in twee topics nieuwe berichten zijn gepost, waar ik geen melding van heb gehad. Ik had wel alles gelezen, alleen zijn er nu nieuwe berichten op een nieuwe pagina en daar kreeg ik geen meldingen van. Nu ik alles open heb gehad krijg ik weer wel meldingen. Volgens mij zit er ergens een bugje of hoort dit zo @Beheer?
     
  9. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Ik heb dit topic doorgestuurd naar techniek.
     
  10. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Top, bedankt! Ben benieuwd wat eruit komt.
     
  11. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Is er inmiddels al meer bekend @Beheer? Ik zie het namelijk steeds vaker langskomen dat anderen er ook last van hebben.
     
  12. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Als je meldingen negeert of het topic niet tot de laatste post leest, krijg je idd geen meldingen meer. Inmiddels let ik hierop en krijg gewoon weer alle meldingen van alle topics die ik volg
     
  13. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Net bericht terug van techniek. Er staan geen berichten in de wachtrij, alles wordt verzonden. Je moet inderdaad het hele onderwerp waar je een abonnement op hebt lezen om de notificatie instelling opnieuw te starten. Wat je ook zou kunnen doen is de cookies van Zwangerschapspagina.nl verwijderen en dan opnieuw inloggen en je abonneren op de betreffende onderwerpen. Let op: automatisch inloggen en andere functies worden daarmee ook gereset.
     
  14. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Bedankt voor de terugkoppeling. Ik zal de cookies zo wel even resetten en dan hoop ik dat het daarmee is opgelost.
     

Deel Deze Pagina