hoi, mijn zoontje krijgt Omneo en 2 schepjes JBP maar sindsdien perst hij op zijn ontlasting en komt er maar weinig per keer uit. we helpen hem een beetje met thermometer, maar we zien dat hij tussen de voedingen door er toch last van heeft en zichtbaar blij is als hij weer iets kwijt is. Uitzichzelf poept hij wel 3x perdag, maar dan een heel klein beetje. ik doe al wat extra water in de flessen..... wat kan ik nog meer doen?
Hier enorme verstopping door JBPM! Moest een klysma geven. Maar hij poept wel 3x per dag?!? Dat is toch goed? Ja het persen zelf is niet goed. Is zijn ontlasting hard of is het smeuiig? Je kan even HAP bellen voor de zekerheid!
Heey heey Ik deed op advies van het ziekenhuis door de eerste en laatste fles 1 theelepel maiskiemolie en meneer had netjes elke dag of om de dag een poepluier Succes! owjah hier gingen er 6 schep nutriton door heen.,, Liefsz
huh? mijn zoontje ging juist onwijs veel poepen door de jbp... maar ze kunnen er ook door verstopt raken dus?
Jazeker het maakt de voeding dikker en daardoor kunnen ze verstopt raken indd! Ze gebruiken het meestal voor spugende baby"s! Ik doe voor mijn zoontje 1 schepje nutriton door de voeding(150cc 5 schepjes) daar raakt hij prima zijn ontlasting op kwijt als ik meer doe,word dat dus lastiger voor hem. Misschien 1 schepje proberen??
waarom gebruik je 6 schepjes??? wat veel zeg! wij geven het omdat we 'denken' dat hij voeding terugslikt...hij spuugt dus nooit! sinds we zijn voeding indikken, vinden we in ieder geval geen natte plekken meer in zijn bedje...en we zien hem vaak / of horen wat terugslikken. krijssen doet hij niet, maar er wakker van worden wel blijkbaar.... reflux of niet? wij weten het niet, we zoeken naar een oplossing dat ons mannetje goed kan slapen en niet zo onrustig is.... hij heeft een hele tijd onrustig gedronken, huilerig bij boeren en huilerig na de fles....Nu na 5 dagen losec is dat over. hij huilt ook nooit als we hem verschonen, en dus platleggen.