Hallo iedereen, Ik heb helaas met 9 weken een miskraam gehad, ben 21 juni gecuretteerd Hierna is mijn temperatuur nog even hoog gebleven en daarna daalde hij weer. De laatste zw.test heb ik afgelopen dinsdag (12 juni ) gedaan en dat was een tuurtest. Hij was wel te zien maar zo licht dat ik hem echt tegen het licht in moest houden. Dus zou je denken dat mijn hcg bijna helemaal uit mijn lichaam is. Van mijzelf heb ik geen cyclus ivm pco dus ik ga 25 juli starten met provera om de menstruatie op te wekken en daarna weer verder met clomid. Maaaaaar, nou heb ik vanaf ongeveer 7 juli cervixslijm gehad, dit heeft 6 dagen aangehouden en in deze periode heb ik ook erg veel last gehad van ovulatiepijn. Voorheen had ik dit ook altijd en dit klopte dan ook altijd met mijn eisprong. Daarom vraag ik mij nu af, is het mogelijk dat ik nu al uit mezelf een eisprong heb gehad? Ik zou dat snel vinden na een curettage en al helemaal vanwege het feit dat ik zonder hormonen voorheen geen eisprong had. FF kan in ieder geval geen ei spotten want zoals je kunt zien is mijn temperatuur behoorlijk van slag. Wie weet of het kan dat ik toch ergens tussen 7 juli en nu een eisprong heb gehad? Liefs
he! dan zou je temperatuur wel moeten stijgen lijkt mij.. en aan je kaartje te zien is dat nog niet het geval. wanneer zou je ei moeten zijn geweest dan? want volgens mij kan het wel gewoon dat je een eisprong hebt gehad, ondanks de PCO en recente miskraam. zou natuurlijk super zijn!
Heej Kara, dat zou zeker super zijn! Mijn ei is dan geweest tussen 7 juli en ik denk 13 juli. Zou het kunnen zijn dat je gewoon een eisprong krijgt maar dat alleen de temperatuur nog van slag is en dus geen eisprong detecteerd ofzo?
dus wel een ei maar temperatuur nog niet hoger... hmm dat weet ik niet! ik merk wel dat ik lichamelijk me voorbereid op een ei, maar hij/zij dan toch niet springt en de temp dus laag blijft, ondanks het slijm wat wel wijst op een ei.. misschien is het dus puur de PCO, of is je temp nog behoorlijk in de war! hoe dan ook: óf afwachten tot menstruatie, of tot test.... of tot start van de medicatie! allemaal niet langer dan 2 weken
Ik zou eigenlijk eerder denken dat het slijm nog van het HCG komt. Want ook al had je een tuurtest, het was nog genoeg om aan te tonen met zwangerschapstest en dus echt nog een stuk hoger dan als je niet zwanger bent. Zeker omdat je aangeeft dat je zonder hormomen geen eisprong krijgt, lijkt het mij dan zeer onwaarschijnlijk dat je met zoveel HCG in je lijf dan wel een ei zou hebben. Maar goed, misschien dat juist de korte zwangerschap een aantal dingen op rit heeft gekregen..... de wonderen zijn de wereld nog niet uit Je temp daar is geen peil op te trekken en lijkt veel op mijn eerste twee rondes na miskraam. Maar het schijnt zo te zijn dat het bij een deel van de vrouwen sowieso anders werkt met hun lichaamstemp rond ei enzo. Heb je eerder ook getempt? En hoe zag het er dan uit?
Ik heb eerder ook getemp, ik temp al 2 jaar. En ik ben ruim een jaar aan de hormonen en sindsdien kan ik dus ook mij ei spotten. Maar goh, ik wist niet dat het cervixslijm kon komen door hcg in je bloed. Dat zou indd een logische verklaring kunnen zijn. Maar zit te denken, hoe kan het dan dat ik rond die tijd ovulatiepijn had? Morgen zijn we 4 weken verder en dan test ik weer, ben heel benieuwd, hoop dat hij dan omo wit is
Vanmorgen, 4 weken na de curettage weer getest en helaas nog niet omowit. Op het eerste gezicht is er weinig te zien maar als je goed kijkt en hem tegen het licht houdt zie je de lijn wel. Hij is zeker iets lichter dan die van vorige week maar nog steeds zichtbaar dus Had zo gehoopt dat al het hcg er inmiddels uit zou zijn. Of zou het kunnen komen omdat ik heeeeeel misschien een ei heb gehad en dus een menstruatie ga krijgen? Heb hier namelijk wel meer gelezen dan meiden tussen die periode een heel licht streepje hebben, zou dat ook nog kunnen? FF heeft trouwens mij ei gespot op dag 26, geloof hier helemaal niks van! Er waren geen tekenen van een eisprong die er eerder wel waren. Maar mijn temperatuur is ook erg in de war dus daar zou het ook door kunnen komen.
HCG kan wel tot 6 weken na een mk in je lichaam blijven.Ik heb het zelfs wel eens langer gehad,dus ik ben bang dat het nog van je mk is....
Ik had na mijn MK meteen nadat het hcg onder de 5 was een eisprong. HCG kan je lichaam triggeren om een eisprong te hebben als het daalt. pregnyl injecties zijn bijv ook hcg injecties. Dus ik zeg: Het kan dat je uit jezelf een ei hebt gehad!
Ja ik weet dat het er zo lang in kan blijven maar omdat de test van vorige week al zo licht was had ik gehoopt dat hij vandaag omo wit zou zijn. Maar ja ik weet ook dat hcg sneller stijgt dan daalt. Volgende week dan maar weer een testje doen in de hoop dat hij dan wel echt omo wit is
Het zou wel erg bijzonder zijn Panter als ik uit mezelf een eisprong zou hebben maar wel goed natuurlijk! Alhoewel dat niet wil zeggen dat zich dat ook voortzet dus vrees dat ik sowieso straks verder moet met de hormonen, dan is het trouwens ook beter te timen met een regelmatige cyclus.