Hallo, Na 50, 100 en 150mg clomid te hebben geslikt ben ik overgegaan op puregon. Na meerder malen gerust gesteld te zijn door de artsen dat puregon ALTIJD zorgt voor eiblaasjes zit ik nu aan de maximum 225E zonder resultaat. Geen enkele groei te zien in al die weken. Opeens was er dan ook de mededeling dat puregon niet ALTIJD werkt, maar in 90% van de gevallen. Ik behoor dus tot de 10% 'spookgevallen' die helemaal niet reageert op puregon. Wie heeft dit nog meer meegemaakt en hoe is het jullie verder verlopen? Zijn er na puregon nog meer behandelingen geweest die misschien wel geholpen hebben?
Succes meis, ik ben vandaag geweest en wordt opgehoogd naar 75 eh, ik ben benieuwd of dat wel gaan aanslaan, hoe groot zijn je eitjes? die van mij max 65 mm, dus veel te klein nog! moet geloof ik meer dan 1 cm zijn? hebben ze aangegeven wat de vervolg stappen bij je zijn? succes!
Eiblaasjes zijn nooit gegroeit boven de 8mm. We nemen eerst even een break voordat we aan verdere behandeling willen gaan denken. Maar was alvast wel nieuwsgierig of er meer mesen in hetzelfde schuitje zitten/hebben gezeten.
nee bij mij ook niet, maar ik dacht dat 125 eh het hoogst was, maar jij mocht tot 225, maar ze hebbe nog niet gezegt wat de mogelijkheden nu zijn?
225E is in Nederland de maximale dosis. Ga je voor IVF dat is 300E de maximale dosis. Overstappen op Menopur zou een volgende optie zijn. Dat is een natuurlijk middel (puregon is syntetisch). Maar eigenlijk is het dus hetzelfde maar anders gefabriseerd. Dus of dat dan wel gaat werken... afwachten. Voorlopig even rust.