Geen menstruatie en schaduwstreepjes op de test?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Roos25, 25 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Tot nu toe nog geen menstruatie gespot. Het vloeien van de bevalling was na 4 weken gestopt. Sinds kort verlies ik steeds bruine sliertjes, soms ook roze. Vorige week woensdag kreeg ik flinke kramp en verloor iets meer bruin en ook een echt rode sliert. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden. De kramp daarna voelde ook echt zo. Er volgde alleen geen menstruatie op.
    Nu begonnen mijn borsten weer zeer te doen en gisteren had ik pijn aan de rechterkant ter hoogte van mijn eierstok. Zondag, maandag en vandaag heb ik 2x getest met de kv 2 v5 en 1x met dezelfde variant van de Etos. Op alle drie de testen zit een schaduwstreep, bijna niet zichtbaar.

Nu is mijn vraag, heb ik 3 indrogers, kan ik nog hcg in mijn lichaam hebben van de zwangerschap, kunnen ze reageren op een eventuele eisprong?

Ter info: heb een week borstvoeding gegeven en daarna kunstvoeding. We gebruiken geen anticonceptie en wel geklust. Bij mijn dochter was ik na exact 6 weken al aan de beurt voor een nieuwe cyclus.

2. Daydreams

Daydreams Actief lid

31 okt 2010
    270
    1
    0
    Noord-Brabant
    Het lijkt erop dat je weer zwanger bent. Een streep is een streep zeker bij 3 testen! Het is iig niet het hcg van je afgelopen zwangerschap en ook niet je eisprong.
    Na de bevalling ben je vaak heel vruchtbaar. Gefeliciteerd!

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Na je bevalling is je hcg volgens mij meteen al uit je lijf dus het lijkt mij ook dat je alweer zwanger bent! ;)

4. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Het zou wel heel mooi zijn, maar gezien de zwemmers van mijn man, bijna niet mogelijk lijkt me. Zeg nooit nooit natuurlijk.
    Ik zal volgende week nog eens testen, anders vraag ik een bloedtest aan bij de huisarts. Dat moet wel helemaal zekerheid geven.

Het zal wat zijn zeg...spontaan zwanger...:)

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Heb je al een nieuwe test gedaan?
    Zo ja, is deze donkerder?

6. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Zaterdag of zondagmorgen zal ik nog een testje doen. Wil er even flink wat tijd tussen hebben, om twijfel te voorkomen. En jij natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap :)

7. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Helaas, test van vanmorgen is Omo- wit. Het geeft ook niet, ons gezintaartje is al compleet. Al zijn we natuurlijk enorm blij met een kersje voor erop. We laten de natuur z'n gang gaan en misschien dat onze laatste cryo nog wil blijven. We'll see.

Dus of het nou rest hcg van de zwangerschap was, of toch een vmk dat zullen we nooit weten. In ieder geval bedankt voor het meelezen.

8. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    HCG blijft na je bevalling nog in je urie. Welliswaar niet veel, maar het is wel aanwezig. Zeker als het amper een maand geleden is dat je bevallen bent.
    5 weken na de bevalling van mijn dochter had ik nog een positieve test, daarna werd hij pas vager.

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier 9 wk na de bevalling een positieve test, echt nog van die zwangerschap, dus dat kan zeker

Deel Deze Pagina