geen menstruatie in de stopweek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlekje1986, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn hier meer meiden die in hun stopweek niet ongesteld wordrn tijdens pil gebruik.ik ben nou al 2 of 3 keer niet ongesteld geworden in de stopweek de dokter zegt dat dat zo in eens kan maar toch vind ik het raar.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nooit gehad dit. Heb je al een zwangerschaptest gedaan?

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik slik inmiddels al heel wat jaren geen pil meer maar ik heb het vaker gehad. Ik kreeg toen een andere pil van mijn huisarts.

Maar bedoel je nu dat je al 2 of 3 keer achter elkaar niet je menstruatie hebt gekregen? Dan zou ik toch even een test doen voor de zekerheid.

4. migske

migske Niet meer actief

hoi hoi
    ik heb dat idd wel vaker gehad met mijn pil gebruik, vooral de laatste 2 jaar, mijn ha gaf toen aan dat het 2 dingen konden zijn of dat ik veels te weinig aanmaak om af te stoten in die stopweek of idd toch zwanger, helaas was het laatste niet het geval (denk ik nu met kinderwens hihi:)), toen de ha weer gebeld en die adviseerde me om 2 strippen door te slikken dus geen stopweek te houden om daarna weer gewoon netjes een stopweek te hebben, toen werd ik het wel netjes...maar dat is mijn ervaring natuurlijk.
    Zou voor de zekerheid even een testje doen, maar het gebeurd idd wel vaker bij dames.
    succes!

5. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoel idd dat ik al 2 of 3 keer geen menstruatie heb gekregen heb de eerste keer eel een test gedaan daarna niet meer.ga morgen denk ik nog maar een test doen.ik ben normaal echt wel flink ongesteld en ook flinke buikpijn maar nou dus helemaal niks nog geen druppel bloed of klein krampje.

Deel Deze Pagina