Zoals altijd moet ik het hier ook weer even kwijt! Vandaag een derde afspraak gehad bij de fertiliteitsarts. De eerste twee keer jankend de kamer uitgelopen, omdat ik pcos heb en de tweede keer mijn vriend maar 700.000 zaadcellen had. De derde keer ging gelukkig een stukje anders! Wel weer jankend het kamertje uit, maar nu van blijdschap! Hij heeft nu 7 miljoen zaadcellen! Waarvan de meeste ook nog klasse A waren! Keken we eerst nog naar een ICSI behandeling, heb ik nu een doosje Clomid meegekregen. We hebben dus voor het eerst van ons leven een kans op een natuurlijke zwangerschap! Jippie! Blij!
Super!! Gefeliciteerd nu hopen dat het gauw raak is en jullie over een paar maanden een mooie beeb hebben!
Dank jullie wel! We zijn enorm blij! Net lekker uit eten geweest om het te vieren! Voor mij voorlopig geen alcohol meer nu, wil het alle kans geven! Liefs!
Zaad kwaliteit is helaas een moment opname, de man hoeft maar een verkoudheid te hebben en de waarden zijn al anders als een 2de keer Aster ben zo blij voor je
Nou, de gyn had dit ook niet helemaal verwacht.. Ze vroeg ons al wat we anders gedaan hadden! Heb hem alleen aan foliumzuur, selenium en zink gezet.. Wij werden de vorige keer al voorbereid op ICSI en op een tweede slechte zaadtest. Achteraf alleen maar goed, want we zijn nu zoveel dankbaarder voor deze kans en deze uitslag! En dank voor jullie lieve reacties!
Ja dat geloof ik helemaal dat dit veel beter voelt... Mijn man zijn zaad was verder goed (zelf ver boven gemiddeld), maar hij had een prostaat ontsteking, de uroloog heeft ons toen ook uitgelegd dat dit grote invloed kan hebben op de zaad kwaliteit... Dat de meeste gyn's dit niet weten of in de gaten hebben... Zijn zaad is daarna nog een keer getest en was toen nog hoger dan daarvoor...