Hey Zoals het onderwerp al zegt hebben wij in maart met 9 weken en miskraam gehad. Nu zijn we weer bezig met zwanger worden heb mijn eerste menstruatie afgewacht en gelukkig had ik dat geluk mee want mijn oude cyclus ging gewoon weer verder en dat is en cyclus van 25 dagen. Alleen nu zei mijn gynaecoloog dat mijn ei sprong rond de 8 tot 11 dagen voor mijn menstruatie zal plaats vinden maar nu merk ik zelf dat ik met cervixslijm heb en heb ik een ovulatie test gedaan en die was bijna positief. Ook heb ik een app gedownload en die zegt ook dat ik komende zaterdag tot een paar dagen erna mijn ovulatie zal hebben. Nu snap ik er dus niks meer van hebben hier mis meer mensen ervaring mee
hi een naamgenoot ook van 89 Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou lekker op je lichaam en de ovulatie testen vertrouwen de dr kan enkel zeggen wat hij denkt. Als je ovulatie testen knallen gewoon klussen, desnoods doe je tegen die tijd weer een ovulatie test om te kijken of er wat er gebeurt. Maar ik denk als hij nu gaat knallen dat je er vanuit moet gaan dat je ei gaat springen.
Ik zou op mijn eigen gevoel afgaan! Hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt met een prachtige volledige zwangerschap 😉❤.
Ik heb vanochtend getest en hij was licht positief dus ik heb bijna een week erover gedaan om weer "vruchtbaar" te worden dus denk toch dat de gynaecoloog gelijk had en dat ik tussen de 8-11 dagen voor mijn volgende menstruatie mijn ei sprong zal hebben want tussen de 22ste en de 25ste van de maand zit ik tussen de 8-11 dagen voor mijn menstruatie en morgen of woensdag zal de test positief zijn dus ja afwachten ma weer
Hoi allemaal, Ik ben nieuwe hier op het forum en zit ook met een probleem snap er niks meer van :S Op 9 maart heb ik een miskraam gehad de artsen denk dat ik 5 a 6 weken zwanger was, ze denken dat omdat ik op de zondag zelf pas een test had gedaan. Omdat ik gewoon ongesteld was geworden en dus niet vanuit ging dat ik zwanger was. Maar omdat ik 2 weken later weer bloedingen kreeg vond ik het raar de 9de dus. En uit verhalen van mijn zusje die de eerste maand ook gewoon bloed verlies had heb ik een test gedaan die was positief. Helaas werden de bloedingen die dag erger en bij de eerste hulp vertelde ze me dat ik een miskraam heb gehad. Ik heb gevloeid tot 12 maart toen was het voorbij. En op 19 maart kreeg ik weer bloedingen ik denk dat dat weer mijn ongesteldheid was deze duurde 4 dagen zoals normaal. Op 31 maart heb ik een OV-test gedaan van de action dus was positief en een hele duidelijke streep. Nu ben ik al ruim 1 week overtijd voel me moe, misselijk en heb al een hele week krampen (zoals menstruatie krampen) maar mijn menstruatie blijft weg ook geen slijm of wat. Maar de testen die ik vorige week maandag NOD heb gedaan (action) was negatief, en afgelopen zaterdag middag (kruitvat 2-5) was ook negatief
Ik had voor mijn curratage en cyclus van 25 dagen erna ging mijn cyclus weer normaal verder en had ik na 25 dagen weer mijn ongesteldheid maar ze zeggen dat de meeste na 20 dagen alweer een positieve ovulatie test hebben Ik had die ook moet je anders eens op google intikken 20 dagen na miskraam ovulatie test positief
Ik zou rond de 17 maart weer ongesteld moeten worden zonder dat ik zwanger was. Dus mijn ongesteldheid/cyclus is zowat gewoon doorgegaan. Alsof ik nooit zwanger ben geweest. Ik was zwanger maar toen ben ik ook gewoon op mijn uitgerekende dag ongeteld geworden 1 dag eerder. We kunnen niet meer doen dan nu maar afwachten als ik donderdag nog niet ongesteld ben doe ik weer een test.
Ik ook nu de 1ste ronde na mk. Ik heb nu op dag 14 al een positieve test. Gewoon mijn eigen cyclus weer snel op gang!
Ik ben nog steeds aan het wachten op en duidelijke ovulatie test heb er vanochtend eentje gedaan ma die knalde nog niet echt dus nog steeds aan het afwachten
Ik weet niet welke ovulatitesten je gebruikt? De mijne zijn namelijk als er geen streepje of een licht streepje aangeven, negatief. Pas bij een net zo donkere of donkerdere streep dan de controlestreep, is hij positief. Ik heb zelf 11-3 een curettage gehad en 11-4 getrouwd, om niet ongesteld te zijn op m'n trouwdag primolut gebruikt en erna 1 dag gebloed. Ik heb echt geen idee meer vanaf wanneer ik moet tellen....ben nu maar elke dag aan het testen!
Nee bij de testen wat ik gebruik weet ik dat als het een lichtstreepje is dat hij bijna eraan komt in het linker vakje is hij bijna duidelijk en rechts is dieheel duidelijk ik gebruik deze al heel lang maar ook weet ik dat ik 8-11 dagen voor mijn menstruatie mijn eisprong zal hebben en dat is toevallig deze week ik mag van geluk spreken dat mijn cyclus na de curettage gewoon weer verder is gegaan op 25 dagen..
BZD hoe was je cyclus voor de curettage had je een vaste? En als je 12-4 1 dag gebloed hebt neem ik aan dat het je ongesteldheid is geweest en ik zou dan weer verder tellen vanaf die datum dus als je een vaste cyclus hebt van 28 dagen dan zou je op 10 mei uit komen en bij een cyclus van 28 dagen heb 14 dagen ervoor je ei sprong ongeveer dus dan kom je uit op 26 april. Maar ik weet niet hoe je cyclus enzo is dus het is maar een schatting