Hey Zoals het onderwerp al zegt hebben wij in maart met 9 weken en miskraam gehad. Nu zijn we weer bezig met zwanger worden heb mijn eerste menstruatie afgewacht en gelukkig had ik dat geluk mee want mijn oude cyclus ging gewoon weer verder en dat is en cyclus van 25 dagen. Alleen nu zei mijn gynaecoloog dat mijn ei sprong rond de 8 tot 11 dagen voor mijn menstruatie zal plaats vinden maar nu merk ik zelf dat ik met cervixslijm heb en heb ik een ovulatie test gedaan en die was bijna positief. Ook heb ik een app gedownload en die zegt ook dat ik komende zaterdag tot een paar dagen erna mijn ovulatie zal hebben. Nu snap ik er dus niks meer van hebben hier mis meer mensen ervaring mee
hi een naamgenoot ook van 89 Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou lekker op je lichaam en de ovulatie testen vertrouwen de dr kan enkel zeggen wat hij denkt. Als je ovulatie testen knallen gewoon klussen, desnoods doe je tegen die tijd weer een ovulatie test om te kijken of er wat er gebeurt. Maar ik denk als hij nu gaat knallen dat je er vanuit moet gaan dat je ei gaat springen.
Ik zou op mijn eigen gevoel afgaan! Hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt met een prachtige volledige zwangerschap 😉❤.
Ik heb vanochtend getest en hij was licht positief dus ik heb bijna een week erover gedaan om weer "vruchtbaar" te worden dus denk toch dat de gynaecoloog gelijk had en dat ik tussen de 8-11 dagen voor mijn volgende menstruatie mijn ei sprong zal hebben want tussen de 22ste en de 25ste van de maand zit ik tussen de 8-11 dagen voor mijn menstruatie en morgen of woensdag zal de test positief zijn dus ja afwachten ma weer