Geen menstruatie krampen? bruin roze afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloem1989, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Geduld is een schone zaak maar toch ben ik benieuwd naar jullie mening.

23 jan sochtens positieve ovulatietest, 24 jan waarschijnlijk eisprong (zere tepels,obstipatie) dus 25 jan 1 dpo. Nu 6 feb is mijn NOD mijn lf is 12 dagen tot nu elke maand.

Gisteren was ik niet lekker duizelig en overal spierpijn slap gevoel grieperig gevoel plus dat ik gisteren avond roze afscheiding had. Ik dacht dat ik ziek werd en ook nog is ongesteld. Vanochtend nergens last meer van ik werd fit wakker naar de wc want ik verwachtte dat het nu wel doorgezet was maar nee alleen een beetje bruine afscheiding dan zal het vanmiddag wel komen maar nu heb ik veel doorzichtige afscheiding.

Maar goed er is 1 ding wat ik wel een beetje raar vind ik heb geen menstruatie kramp niet eens een klein beetje helemaal niks! Dat mijn ongesteldheid in 1x doorbrak heb ik meegemaakt dat ik eerst bruine afscheiding had heb ik meegemaakt maar altijd kramp de ene keer weliswaar meer dan de andere keer maar altijd minimaal 1 dag van te voren.

Na een beetje zoeken kom ik uit op pilgebruik ik ben al meer dan een jaar van de pil af dus dat gaat niet op, dan kom ik uit op dat je deze maand geen eisprong gehad zou kunnen hebben nja goed ik denk zelf van wel.. en een innestelingsbloeding maar dat schijnt maar 10% voor te komen en ook niet op NOD

Als ik deze ronde geen kramp krijg ben ik daar heel blij mee het is nooit echt een pretje maar vreemd vind ik het wel..

Wie herkent dit?

2. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    testje wagen mischien?

Deel Deze Pagina